Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solcenterkæder - franchise?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen som vil bidrage med deres erfaringer med solcenterkæder til franchise? Jeg har tænkt på at starte min egen "kæde", men det kræver jo en masse ressourcer, og jeg kan godt li'' princippet i franchise med at der er nogen som har lavet alt materialet og at man deltager i en fælles pulje af goodwill. :)

 


Jeg har været i en del centre for at "ose" lidt, og jeg synes at Club Tan og Meddo centrene ser ret tjekkede ud. Så nu har jeg fået et tilbud fra Club Tan, som jeg synes lyder dyrt. Meget dyrt endda. Er der nogen der kan bidrage med deres erfaringer med Club Tan, og om de er pengene værd?

 

Og selv om jeg endnu ikke har fået et tilbud på skrift fra Meddo, så kunne jeg også godt tænke mig at høre om folks erfaringer med dem.

 

På forhånd tak!


 

 

Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har absolut ingen erfaring med sol centre hverken i eller uden for franchisekæder. Jeg har rigtig meget erfaring med franchising og jeg vil godt sige at det er ikke en lille sag at skabe et koncept. Et er at skabe konceptet, noget helt andet er at finde franchisetagere efterfølgende. Tænk på at du skal skabe et koncept som er så gennemarbejdet og succesfuldt at andre vil investere deres egenkapital i konceptet. Der skal med andre ord være noget særligt, noget unikt som du tilføre den virksomhed og som gør at det bliver lettere for franchisetageren at skabe sig en forretning i det pågældende koncept end det ville være at starte selv.

 

Mange hilsner

 

Bo Zoffmann


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)