Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på shop som sælger kompatible Dymo labels

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad syntes i om designet på billigelabels.dk?

Sitet er designet så uanset om brugeren sidder med en smartphone, tablet eller webbrowser, så vil de få et design som er tilpasset opløsningen.

Der er arbejdet med at gøre det så nemt for kunderne at bestille. Både børn, voksne og pensionister kan finde ud af at bestille derfra ;)

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken kort tager i mod står der ikke på siden dankort mastercard med mere vis i altså tager imod det

social medier husk google plus , facebook , twitter det hjælper en lidt i serp i google

mere tekst hvad er det om der er kun en forside næsten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Michael ret - der skal noget mere indhold på siden. Den virker alt for tom.

Tilføj gerne flere menupunkter i toppen ved siden af "Betingelser". F.eks. "Produkter", "Priser", "Kontakt", "Om os" og lignende.

I øvrigt virker det meget mystisk, at betingelserne popper op i et nyt vindue i stedet for bare at linke til en underside.

Du har en gul knap på forsiden, som hedder "Køb etiketter her", men der linkes fra "Dymo 99012 komp." Det har jeg ingen anelse om, hvad er. Og den info, som ligger på den underside, virker også lidt russisk for mig Smile

Som køber ved jeg måske, at jeg skal bruges nogle labels til et eller andet, men jeg vil ikke vide, om jeg skulle bruge noget der var kompatibelt med det ene eller det andet.

Priserne virker heller ikke gennemskuelige. 2 stk. = 90 kr. 12+ = 45 kr. Vil det sige, at hvis man bestiller 2, koster det 90 kr. stykket. Og hvis man bestiller 12 eller flere, så koster det 45 kr.? Det kunne godt udspecificeres. Det kunne være fint at vise nogle eksempler på labels.

Jeg ville fjerne en del tekst fra forsiden, rykke det ind på nogle undersider (også selv om de måske kommer til at virke som "små" sider). Og så ville jeg lave en tydelig call-to-action ("Bestil nu", "Bestil her", "Se vores produkter", noget i den dur), som giver den besøgende lyst til at bestille hos dig.

Jeg synes også, du skal vælge, om det skal hedde labels eller etiketter for at undgå forvirring.

Men en uddybende produktside vil hjælpe meget, synes jeg. Så kan du måske også lave tilbud, så det virker endnu mere attraktivt at bestille hos dig frem for andre udbydere af labels.

Selve stilen på websitet kan jeg ret godt lide. Det virker lyst og indbydende.

Held og lykke med det.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)