Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Basalt outlook spørgsmål

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har et basalt spørgsmål:

 

Jeg har en kontakt (Per), der gerne vil hjælpe mig med at sende mails ud (jeg skal nemlig have sendt 800 personlige tilrettede mails). Kan jeg oprette en mailadresse op hans computer, og samtidig have samme mail adresse på min egen computer? Når der så kommer mails ind, vil vi så begge modtage den?

 

Beklager - jeg ved det er et nybegynder spørgsmål.

 

Med venlig hilsen

Morten Andersen 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det kan du sagtens.

Du skal bare lige gå ind og krydse af i advanceret indstillinger at mails skal blive på serveren i en uge eller lign. så burde I begge have nået at hente dem.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian

 

Genialt. Så skal jeg bare lige have luret hvordan jeg præcist finder de indstillinger )

 

Tak for den hurtige respons.

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Blot en kommentar: til "Jeg skal nemlig have sendt 800 personlige tilrettede mails". Jeg ville have udviklet et lille program, som kunne gøre dette (men jeg er nu også så underlig...).

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg synes nu det er at skyde lidt over målet at udvikle et program til formålet. Ja det er 800 mails, men de skal sendes ud over et par måneder ca. 1 gang om ugen så det er ikke noget der tager mange timer

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er vi ikke enige. Ved manuelt arbejde sker der ALTID fejl. Jeg har set det et par gange før, hvor ''trivielle jobs'' udvikler sig.

Og du vil have dem ud flere gange !

Prøv at lave et pilot projekt med 200 emails - send alle til dig selv. Jeg er sikker på ,at du ikke synes at det er sjovt.

Hvor ensartede er brevene ?? Hvis det blot er ord som kunde-navn, og lignende, så er det meget nemt at indføre pladsholdere, som indeholder den rigtige værdi fra gang til gang.

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan også gå ind på Google og søge på Bulk mailing - der findes flere gode gratis programmer !

Held & Lykke
Tina


Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-05-2007 10:26:34 Forfatter: TINA JONASEN Du kan også gå ind på Google og søge på Bulk mailing - der findes flere gode gratis programmer !

Held & Lykke
Tina



Hej Tina

 

Ja men jeg forestiller mig at værdien forsvinder når hver mail skal tilpasses modtageren? Så er der jo alligevel noget manuelt arbejde i det....

 

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil helt klart anbefale dig at bruge andre programmer end outlook.

Prøv f.eks www.ebrev.info

Det har som jeg ser det umiddelbart følgende fordele ift Outlook:
- Der kan ikke ske fejl
- Du kan se statistik på hver mail
- Helt ned til hvilke specifikke modtagere der har læst mailen
- Det er billigt - i dit tilfælde ville du kunne sende alle 800 mails afsted på én gang for 240,- (hvis du skal have udvidet statistik). Det er alt andet lige noget nemmere end at skulle gøre det manuelt for hver enkel.
- Hvis du vil lave html mails er du sikker på alle kan modtage mailen. Det er simpelthen bygget ind i skabelonerne i ebrev

...og jeg er bare en glad bruger ikke andet :)

EDIT: I ebrev kan du tilpasse noget af indholdet den enkelte modtager. Når du uploader dine kontakter kan du smide andre informationer med op, som så kan sættes ind i ebrevet et vilkårligt sted

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud med sproget : Hvor stor forskel er der mellem brevene - hvad skal der stå? Send evt et eksempel til mig på med privat besked. Jeg er sikker på, at du kan finde et program som kan gøre dette, eller så kan man hurtigt lave et som kan (dette er jeg helt sikker på)
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)