Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Basalt outlook spørgsmål

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-05-2007 10:39:32 Forfatter: enielsen Ud med sproget : Hvor stor forskel er der mellem brevene - hvad skal der stå? Send evt et eksempel til mig på med privat besked. Jeg er sikker på, at du kan finde et program som kan gøre dette, eller så kan man hurtigt lave et som kan (dette er jeg helt sikker på)

 

Hej enielsen

 

*ggg* Der er intet hemligt i det jeg skal.

 

Jeg har netop startet en kampagne i samarbejde med VisitDenmark hvor vi i samarbejde skal promovere 360 grader panoramabilleder / interaktive rundture til alle landets hoteller. Du kan se et eksemple på den pakke der tilbydes her Grundet samarbejdet så vil rundturene både blive vist på VisitDenmarks bookingside, på Hotel.dk der også er en bookingside og selvfølgelig på kundens egen hjemmeside.

 

Der er allerede sendt indledende oplysninger op, og nu er det vores tur til at tage kontakt til samtlige hoteller og overnatningssteder. Før vi henvender os telefonisk, så vil vi gerne sende en mail med lidt uddybende oplysninger, så de ved hvorfor vi kontakter dem, og måske endda selv kontakter os.

 

Alle hoteloplysningerne - inkl. mail adresser - har vi i et excell program. Det er derfor ret simpel bare at dobbeltklikke på mailadressen og så indsætte teksten og lave de småjusteringer der skal til.

 

Hilsen Morten  

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok. Interessante billeder - man bliver helt søsyg.

Men jeg synes, at du skal tage en kopi af af programmet, og skifte alle email-adresser ud med din egen. Og så køre 200 igennem på den måde, som har tænkt dig. Jeg tror, at du bliver utilfreds.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Øh, det er vidst spam er det ikke, hvor spøjst det end er, er det vidst lovligt at ringe til dem, men ikke at maile uden deres accept.
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-05-2007 11:05:33 Forfatter: Thomas1974 Øh, det er vidst spam er det ikke, hvor spøjst det end er, er det vidst lovligt at ringe til dem, men ikke at maile uden deres accept.

Hej Thomas

 

Det bliver gjort igennem VisitDenmark der har hotellernes accept, og derved betragtes det ikke som spam!

 

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-05-2007 10:35:11 Forfatter: Casper Sigaard Vil helt klart anbefale dig at bruge andre programmer end outlook.

Prøv f.eks www.ebrev.info

Det har som jeg ser det umiddelbart følgende fordele ift Outlook:
- Der kan ikke ske fejl
- Du kan se statistik på hver mail
- Helt ned til hvilke specifikke modtagere der har læst mailen
- Det er billigt - i dit tilfælde ville du kunne sende alle 800 mails afsted på én gang for 240,- (hvis du skal have udvidet statistik). Det er alt andet lige noget nemmere end at skulle gøre det manuelt for hver enkel.
- Hvis du vil lave html mails er du sikker på alle kan modtage mailen. Det er simpelthen bygget ind i skabelonerne i ebrev

...og jeg er bare en glad bruger ikke andet :)

EDIT: I ebrev kan du tilpasse noget af indholdet den enkelte modtager. Når du uploader dine kontakter kan du smide andre informationer med op, som så kan sættes ind i ebrevet et vilkårligt sted

 

Hej Casper

 

Det er super lækkert at høre at du har gode erfaringer med ebrev. Jeg er dog meget i tvivl om hvorvidt det er værd at bruge 340,- om måneden for at kunne sende nyhedsbreve med grafik. Man kan jo også lave html mails i outlook. Dessuden så sender jeg aldrig nyhedsbreve ud. Kun almindelige mails  Men nogen af dem er da html mails.

 

Tak for dit input og linket. Jeg vil lade det gå videre til min kone der skal starte en web shop.

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Morten

først og fremmest skal jeg lige gøre det klart at der hos ebrev ikke er tale om et månedligt abonnement! Du køber frimærker ligesom på posthuset. Se evt. http://www.ebrev.info/priser/ebrev-solo/ for mere information. De 240,- jeg nævnte er for 1.000 emails med "udvidet statistik".

Og ja outlook kan sende hmtl mails, men du er langt fra sikker på at alle kan modtage og se den mail på den måde du forventer det. Der er stadig mange der ikke bruger nye versioner af outlook og andre programmer. Det ekstra lækre ved ebrev er jo at du kan se hvem der helt nøjagtigt har set din mail, klikket på links i mailen osv....

Sender du mange enslydende mails ud vil du kunne spare bunker af tid på afsendelse ved at bruge systemer som ebrev.

ps. beklager den kæmpe mangel på kommaer :)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for rosen og anbefalingen, Casper. :)

Dato: 21-05-2007 11:40:41
Forfatter: Casper Sigaard
først og fremmest skal jeg lige gøre det klart at der hos ebrev ikke er tale om et månedligt abonnement! Du køber frimærker ligesom på posthuset. Se evt. http://www.ebrev.info/priser/ebrev-solo/ for mere information. De 240,- jeg nævnte er for 1.000 emails med ''udvidet statistik''.


Og kan du leve uden udvidet statistik, kan du klare forsendelsen for 120,- - eller 80,- hvis du er helt ligeglad med statistik. Desuden giver vi 5.000 B-frimærker til alle Aminoer, der opretter sig, så du kan klare de første fem måneder uden at skulle bruge en øre. ;)

(Puha, vi burde virkelig sætte priserne op... ;) )
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok så tager nysgerrigheden over.

 

1) Hvad er forskellen på A & B frimærker?

2) Kan man bruge ebrev som almindelig email klient - dvs. til at sende almindelige mails en af gangen til forretningsforbindelser, venner etc?? Og i så fald kan læseren trykke på "besvar" så mailen bare kommer tilbage?

 

Tak for jeres respons.

Hilsen Morten 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-05-2007 12:00:35 Forfatter: David Mc Nally Tak for rosen og anbefalingen, Casper. :)

Og kan du leve uden udvidet statistik, kan du klare forsendelsen for 120,- - eller 80,- hvis du er helt ligeglad med statistik. Desuden giver vi 5.000 B-frimærker til alle Aminoer, der opretter sig, så du kan klare de første fem måneder uden at skulle bruge en øre. ;)

(Puha, vi burde virkelig sætte priserne op... ;) )


5.000 b-frimærker... det vidste jeg ikke :) Giver du stadig ud af dem David
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-05-2007 12:41:39
Forfatter: WideEyes - Virtual Tours


1) Hvad er forskellen på A & B frimærker?

Mængden af statistik du får ved din udsendelse - det kan du læse om på http://ebrev.info/priser/frimaerker-i-ebrev/

2) Kan man bruge ebrev som almindelig email klient - dvs. til at sende almindelige mails en af gangen til forretningsforbindelser, venner etc?? Og i så fald kan læseren trykke på ''besvar'' så mailen bare kommer tilbage?



Nej, eBrev er udelukkende et webbaseret system til forsendelse af nyhedsbreve og administration af til- og frameldinger. Når du sender et nyhedsbrev, kan du angive en afsender-adresse, og eventuelle svar på nyhedsbrevet vil blive sendt til den.
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)