Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender til Seal Bolig og Erhverv?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er ved at skulle leje en lejlighed og det hele har og været fint. Ham som vidste lejlighederne virker rigtig venlig.

Jeg har fundet en fin lejlighed, men da der så stod et andet firma i lejekontrakten end den jeg lige havde forstillet mig så googlede jeg lige navnet.

De hedder Seal Bolig og Erhverv, men det ser ud til at de har nogle datterselskaber, endda en del og det står ikke rigtig beskrevet nogen steder, og der findes heller ikke noget om det på nettet.

Derfor vil jeg hører om i har nogen erfaringer med Seal Bolig og Erhverv? Smile

Hilsen Kevin

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin !

Jeg kender dem udmærket godt.

Amino må vi ikke udhænge firmaer foir noget dårligt.

Derfor er du er velkommen til at ringe til mig på tlf. 29 26 36 96 (bedst kl. 10-12).

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kevin.

Jeg kan på ingen måder anbefalde seal bolig og erhverv.. dette forma er det gamle corell som stadig kører bare under nyt navn men en del fusk. har i 2 selv boet i en af deres lejligheder i Ringsted.

Lejligheden var ganske fint midt i byen men gulvet i gangen buede og kunne trykket mindst 5 cm ned samt det var spækket med fede store ridser da jeg flyttede ind. inde på det ene værelse var gulvet meget gammelt. kæmpe huller mellem brædderne fyldt med søm huller osv. virke dårligt stand. havde flere ting som jeg skrev ned tog billeder af osv da jeg flyttede ind i denne lejlighed. jeg fraflyttede så lejligheden 1/8 og har efterfølgelne fået en efteregning på 26000 mener jeg vist den var på hvis ik mere.. der skulle skiftes 1 dør (som ved indflytning var smadret) der skulle skiftes gul i det værelse som jeg beskev og i gangen. alt skulle males tiltrods for jeg havdemalet dette. alle gulve skulle afhøvles osv. kan slet ik se hvordan dette skal blive så mange penge da jeg meddelte disse ting ik var iorden da jeg flyttede ind. men alligevel hæfter jeg så for at de skal total renover en lejlighed på min regning til trods for jeg ik har lavet en eneste rids i gulv eller andet..

så mit råd er at du finder dig et andet selvskab at bo hos

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kevin Big Smile . Jeg håber du har fået den lejlighed og er glad for den gennem Seal Bolig . Det er altid nemt at tale dårligt om andre / og der kan ske ting i folks liv der gør de må forandre deres situation , DET er ikke altid ens betydende med at noget er dårligt.

Mange små firmaer er gået i konkurs og med hvad der deraf følger , det er en trist situation der ikke betyder fa. har været dårligt , bare at noget ikke har kunne hænge sammen. Sådan er det jo  gået med andre små håndværker firmaer , tit  pga regeringens ændringer og krav til dem.  

Jeg har læst de 2 link , det ene i Spanien og syntes det er usmageligt at hænge nogen ud , vi ved jo mange spiser sådan noget råt , og har det været så slemt som den person skriver , så er / har der nok været en måde at ordne det på. Tit får vi jo altså også "kun" hvad vi betaler for , sådan er det her i livet .

Men Kevin mit kendskab til Seal Bolig er at de gør meget for deres lejere , deres boligere er oftest så flot sat i stand , ældre boliger ja ja ... men renoveret , jeg har set en del og er imponeret over deres udseende . Du skal ikke være så bekymret og slet ikke hvis du har set den i virkeligheden , så ved du jo hvad du får.

Held og lykke Kein og bare klø på Yes du er heldig

 

 

 

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Til: HanneL.D.

Nu kunne det måske være rart for trådstarter og vide hvem du er, istedet for en anonym der lige opretter sig. Du er måske ejeren ?

Nu er vi flere der ikke vil hænge nogle ud.

Og flere små håndværksfirmaer der fortsat er i drift, og alligevel ikke kan anbefale pågældende udlejer, grundet denne forretningsmetoder, i særdeleshed ved fraflytning.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, har boet i en af deres lejligheder i halvanden år, alt har været perfekt service fra start til slut, præcis som i ethvert andet boligselskab, at den tidlige ejer var en fusker har ikke noget med selskabet at gøre idag. Jeg har selv snakket med ejeren i Ringsted omkring fraflytning, besigtelse, depositum retur m.m. - Alt har været meget professionelt da jeg fraflyttede i sidste måned

Vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Hr "Ib Abildgaard" :-) jeg skal da gerne præsentere mig , mit navn er HanneL.D og nej jeg er ikke ejeren  ss , sikke noget at skrive.

Jeg troede det var helt frit at tilmelde sig og komme med sine kommentarer / svar til trådstarteren ? men det er måske kun de kommentarer du kan li at høre der er ok ? Hr. Ib Abildgaard.

Og da dejligt at høre at en anden også har en positiv oplevelse af Seal Bolig.

Jeg håber ikke mit svar støder dig Hr.Ib Abildgaard.  

Venligst HanneL.D

 

 

 

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil så lige sige jeg har boet i op til 7  af deres lejligheder og ligemeget hvad der skulle laves er det bliver lavet jeg kan varmt anbefale seal bolig og erhver

eller må du ringe til mig på nummer 81546340 så vil godt forklare hvorfor jeg varmt anbefalder seal bolig og erhver

Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

kan på ingen måder anbefale seal bolig

bor i en lejlighed på bredegade 5d 4200 slagelse har godt nok en stor 3vær lejlighed på 85 men kan overhovdet ikke bruge det 3 værelse da der er hul i taget og der er svamp i vægen pga hulet.

jeg har blandt andet fået et nyt vindue men det er igen blevet ødelagt pga hulet

jeg skal heldivis flytte fra seal i løbet af nogen uger og jeg vil aldrig anbefale eller selv flytte tilbage til seal

 

 

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)