Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google opfører sig som en teenager

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
Vi - og det gælder dig, mig og alle andre - tillægger Google alt for stor betydning og dermed magt. Det er ligesom med Facebook! Vi gør os afhængige af dem. Så, hurra, hvis Googles optræden får folk til at skride!

Jeg er ikke helt sikker på at jeg deler din utilfredshed med at Google har stor magt. Prøv at tænke over det en gang. Er det ikke nemmere at optimere vore websites, webshops etc. til EN søgemaskine, end hvis vi skulle prøve at optimere til adskillige? Lad os sige at Yahoo og Bing var ligeså store som Google. Så skulle vi sandsynligvis gange vores SEO investering med 2-3, for de tre har sikkert forskellig opfattelse af hvad der skal få et site til at ligge i toppen.

Og hvis man eks. ændrede noget for at please Yahoo, ville man måske blive staffet på Google. Det er faktisk meget nemmere for alle, at alle går til det samme sted for at søge informationer. Monopol, ja, det er jo hvad det er. Men virker det ikke også til vores fordel?

Tag eks. mobil app markedet. Virksomheder kan jo ikke bare nøjes med at få udviklet en app. Næ, de skal udvikle en til iPhone, en til Android og muligvis også en til Windows Mobile. Det er der ikke meget effektivitet over.

Mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Her er den 3 + 4 .

samme her altså 3 og 4 pladsen det synes jeg er godt den er på vej igen op ad rang stien Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er ved at updatere et eller andet, for søgeresultaterne har svinget de sidste 14 dage... Ik store udsving men alligevel nok til, at det er noget, som man lægger mærke til...

Men du klager over, at dine resultater er faldet, så vil jeg derimod juble over, at have fået 5 top 3 placeringer på ord, som der er hård konkurrence på... Så jeg klager ik ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm det er mærkeligt, de ser rimelig SEO-optimerede ud... Du er sgu nok blevet offer for en eller anden af de hårde straffe som jeg ikke lige kan finde frem til p.t., men metoderne ændres jo konstant så det kan være at de er oppe igen om en uge eller to ;) 

Men generelt er jeg enig, Google is a bitch, a powerful one. 

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke hvem som helst som lige for nogle dage siden var en af dem der rykker dig 2 af pladser ned , det er en amino.dk bedre seo eksperter der har dette domæne så du er ude i hård kamp at bevare dine plads , men tag det som spil og hobby det er sjovt og spille på sin hobby så , give den alt hvad du kan og vis du kan bevare pladsen og kan du alt vil man tænke

husk gå alt igennem fejl sider kunne jeg se ved går site:site:online-doere.dk

Få endelige mere indhold på flere sider der er næsten kun tags på flere sider

nummer er ret ny men men det er en meget meget stærk side billigbyg.com peger mod siden men lige nu viser det ikke links værdien men man kan se på siden det er domænet så du ligger ud i hårdere kamp nu for som noget nyt har de lavet tekst , men mystisk er det der står ved google cach nummer billigbyg.dk men com på siden og når man kommer ind på siden er det en hel 3 side , så et eller mærkeligt har nummer lavet , det kan være det ikke er lige lovligt , men det over kanten det ligner som om de har lavet en anden side der vises på google og andet domæne kommer over på en anden side

Du må undskyld vis det ikke giver meget mening , men jeg forstår heller ikke hvad  nummer 1  og hvad nummer 2  hvad den har gang i , måske har de købt disse sider som nok er på kanten måske eller hvad der  lige hvad der sker her ved jeg ikke , men måske kan en anden søgemaskine ekspert gennemskue nummer 1

Det jeg ikke forstår ved nummer 1 og nummer 2 ved at søge på ordret billige franske døre

  1. vises en url google anden på hjemmeside
  2. google cach viser en anden side , end den man går ind på
  3. uden på google er linket anderledes end det  er på hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Fra  Billigbyg.dk A/S Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mikael
Nu fik jeg lige en amino alert på mit domæne..
Det er mig der har billigbyg.dk... Jeg vil meget gerne lige forstå det du skriver.. Men kan ikke forstå hvad du mener.. Kan du uddybe det du skriver?
Hvad er det du ser der sker med vores domæne?

Vh kenneth
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

dr schøller:
Hej mikael
Nu fik jeg lige en amino alert på mit domæne..
Det er mig der har billigbyg.dk... Jeg vil meget gerne lige forstå det du skriver.. Men kan ikke forstå hvad du mener.. Kan du uddybe det du skriver?
Hvad er det du ser der sker med vores domæne?

Vh kenneth

jeg forstår det ikke at google viser en anden url end man kommer ind på både google cach det viser forskelligt ,

jeg synes jeg har prøvet forklare så godt som jeg kan , men jeg skriver også jeg ikke forstår det hvorfor , men du ejer siden , så du er nok den nærmeste at spørge om hvorfor den viser 3 forskellige ting peger du en anden side mod eller andet gør du ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)