Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan noget pisser mig af!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminos...

Jeg har lige modtaget et brev fra xxx xxx , Løsningskonsulent fra Krak, hvor han skriver at han har besøgt min hjemmeside (www.activesoft.dk). Han skriver at den er flot og informativ, men han synes at det er omstændigt at udfylde kontaktformularen. Derfor foreslår han, at jeg køber Krak Formularudfyldning (automatisk udfyldning af navn/adresse/etc. ud fra telefonnummer).
 
MANDEN LYVER!!!!
 
Han har aldrig besøgt min hjemmeside, for så vil han vide, at den kun består af fire links (det han kalder flot og informativ) og - jeg har ingen kontaktformular!
 
Den slags reklamer der udgiver sig for at være et personlig brev, men blot er et automatisk genereret brev, pisser mig af! Hvis ikke lige det var fordi jeg havde andet at lave, ville jeg have brugt resten af dagen på at spamme xxx xxx's email adresse.
 
Andre der har fået brevet?
 
mvh Carsten
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Sådan er der så meget - der skal også nok være en del brugere på Amino, som bliver "pisset af" over at du skriver en irrellevant og meget lidt informativ overskrift på indlægget.

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det skal de så være velkomne til....

/Carsten
 
 
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten, send den til forbrugerstyrelsen.. du er nok ikke den eneste der modtager den slags for tiden, medmindre det er en enkel sælger hos Krak der ikke helt kender til reglerne.

Og for at slå det fast til folk der er i tvivl. Nej du må ikke foretage uopfordrede henvendelser, med det direkte eller indirekte formål at sælge en vare til en modtager. Hvad enten det er til private eller virksomheder.

Så hvis situationen er som du udlægger det, så er henvendelsen ulovlig og bør behandles derefter.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, jo, du må godt foretage uopfordrede henvendelser til erhvervsdrivende både via telefon og brevpost, også selvom det er med henblik på salg. Til private er det dog en anden sag.

Anyway, den slags henvendelser er helt til grin, hvis jeg var dig ville jeg spilde krak''s tid og få ham til at virke dum ved at bede ham forklare hvad han godt kan lide ved din side og bede ham vise dig den pågældende formular samt forklare hvad der er så slemt ved den ;)
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/20/2005 1:15:51 PM
Forfatter: Sune Christesen
Hmm, jo, du må godt foretage uopfordrede henvendelser til erhvervsdrivende både via telefon og brevpost, også selvom det er med henblik på salg. Til private er det dog en anden sag.


Anyway, den slags henvendelser er helt til grin, hvis jeg var dig ville jeg spilde krak''s tid og få ham til at virke dum ved at bede ham forklare hvad han godt kan lide ved din side og bede ham vise dig den pågældende formular samt forklare hvad der er så slemt ved den ;)


Ahh jeg tror vist jeg lige var hurtigt nok på tasterne der . Der mangler selvfølgelig det lille "via e-mail".
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu gider jeg ikke gøre en sag ud af det (højest hænge Krak ud på Amino ), men det er mere princippet i, at et stort og kendt firma som Krak kan finde på at antage at alle hjemmesider har en kontaktformular, og derfor sender reklamer der fremstår som et personligt brev hvor de skriver at de har besøgt min hjemmeside.

Havde de istedet holdt sig til at beskrive fordelen ved deres nye vidunder, ville det være mere etisk korrekt.
 
mvh Carsten
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12/20/2005 1:15:51 PM Forfatter: Sune Christesen

Anyway, den slags henvendelser er helt til grin, hvis jeg var dig ville jeg spilde krak''s tid og få ham til at virke dum ved at bede ham forklare hvad han godt kan lide ved din side og bede ham vise dig den pågældende formular samt forklare hvad der er så slemt ved den ;)
 
 
Hehe, kunne ikke lade være - har lige sendt ham en mail
 
mvh Carsten
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Oscar: Ah ok, mente nok :)

Carsten: Det bliver sjovt at se hvad staklen svarer, hold os endelig opdateret ;)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har den flinke Krak-mand besvaret min mail!

Han var fuld af ideer, og foreslog skam også dato/tidspunkt for et møde. Jeg var fristet, men takkede nej
 
mvh Carsten
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)