Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nyhed styrtdykker - duplicate content?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Kan I hjælpe mig med en forklaring på, hvorfor min indlægsside om Nationalpark konkurrence er styrtdykket fra nummer 3 på Google.dk til nummer "jeg-ved-ikke-hvad?"

Min egen teori er nok, at det er en pressemeddelelse jeg har skrevet, som større sites efterfølgende også (med forsinkelse) har uploadet til deres sider i næsten identiske former. Derfor vægter Google nu disse højere en min. Bing synes stadigt at jeg skal være nummer 1 med frasen "nationalpark konkurrence", men Google gider mig ikke.

Jeg troede egentlig, at Google kikkede på, hvem der først havde publiceret noget indhold, men hvis min forenmmelse er rigtige holder det jo ikke.

Hvad siger I?

Bertel Bolt Kommunikation - Gode historier her & nu

Få et tilbud på hjemmeside, tekst og foto.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bertel - Du kan sagtens være udsat for et problem med duplicat content, hvor et mere "trustet" domæne får kredit for din tekst.

Når man udgiver pressemeddelelser, som også publiceres på ens egen hjemmeside, bør man lave to versioner: En til sit eget site, og en til de andre - Så kan de slås om indholdet, mens du har din version i fred.

Løsningen her og nu, er nok at omskrive den version du har liggende, så den igen fremstår unik.

Fra Thisted
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak - Så har jeg lidt at lave i påsken, da jeg på tirsdag skal interviewes til lokaltv - jeg vil jo gerne have at evt. seere kan finde mig bagefter.Big Smile

Bertel Bolt Kommunikation - Gode historier her & nu

Få et tilbud på hjemmeside, tekst og foto.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gammelt er dit domæne? For er det stadigt 'ungt' vil du også opleve at flyve op og ned på dine placeringer (taler af erfaring og synes det er lidt træls :b)

Fra Thisted
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

3 år gammelt - Er det ungt i cyberspace?

Bertel Bolt Kommunikation - Gode historier her & nu

Få et tilbud på hjemmeside, tekst og foto.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)