Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design min Prestashop løsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en dygtig designer til at udvikle et unikt design til min ene webshop. Du skal være i stand til at implementere og tilpasse designet i Prestashop efter godkendt design. Så kodeegenskaber er ligeledes et krav.

Udover denne opgave, vil der kommer komme endnu et design til en ny shop som lanceres i løbet af foråret.

Send mig en PM eller svar her i tråden - hvor du fortæller lidt om hvad du har lavet tidligere og hvilken pris du forventer at tage for arbejdet. VIGTIGT: Husk at sende et par lækre referencer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager blot 3.900.- hvor vi i samarbejde med dig kreere et unikt design og implementere de egenskaber der måtte kræves.

Sender dig en PM med referencer.

Husk vi giver 25 % på NET´s oprettelsen.

Gratis intro til shoppen samt gratis service også EFTER du har betalt.

Samme danske kontakt person og til Asiatiske priser.

Mvh og god påske

HH

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har lige givet 500 usd for nyt design til olsens-it.dk

incl implementering

hvis du kan lide det kan du få kontakten (skype-konto) - det er en gut fra indien eller deromkring.

Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Anders,
Eftersom du har valgt at benytte Pretashop, kan vi give dig en meget favorabel pris.
Jeg vil meget gerne høre mere om de tanker du har gjort dig omkring det grafiske arbejde og derefter udarbejde et gratis og uforpligtende tilbud til dig.

Vi er en lille virksomhed som forsøger at udvide vores kundekartotek, derfor vil vi også være i stand til at give dig en utrolig konkurrencedygtig pris og en arbejdsproces hvor vi fokuserer på dine ønsker og behov, med mulighed for fysisk og/eller telefonisk support.

Lad os snakkes ved så vi kan få strikket et tilbud sammen.

Mvh.
Michael B. Møller
mm@grevit.dk

Fra odense
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er interesseret i kontakten 

send venligst info på mpm@outlet-north.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)