Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg emballere min vare?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg har søgt og søgt men kan ikke finde....

Jeg er ved at omstrukturere i mit firma, kiddyplanet.dk og ønsker at fjerne mit lager fra lagerhotel og i stedet opbevare i alm. 'opmagasineringsrum' og selv sende varen ud til kunderne - men jeg har et problem med emballage.

Min vare har målene 65x50x12 cm - og jeg kan bare ikke finde nogen emballage til lige den størrelse pakker! Jeg tænker at det skal være en papkasse, men har også kigget på indpakningspapir og bobleplast.

Papkasser - kan ikke finde nogen i den størrelse

Papir og plast - det er meget dyrt! Det bliver i hvert fald 20-30 kr. pr. forsendelse, udover fragten altså :(

Har I nogle gode ideer, gode kontakter eller erfaringer? Jeg modtager med kyshånd!

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at ringe til Nina hos www.jakodan.dk - jeg er sikker på, at hun kan hjælpe dig med at finde en løsning.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

JbrVest:

Papir og plast - det er meget dyrt! Det bliver i hvert fald 20-30 kr. pr. forsendelse, udover fragten altså :(

Det lyder da virkeligt som om du køber ind de forkerte steder.  Var jeg dig ville jeg nok overveje at få speciallavet en papkasse så passer til dine vare hvilket vil sikre en hurtig pakning. Det er sikke specialt dyrt at få specialfremstillet papkasser hvis du aftager 1000 - 2000 stk  men spørg hos producenterne.

 

Mvh

 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til http://www.emballageservice.dk/ og fortæl dem hvad du har brug for. De kan fremstille en vareprøve på en eventuelt æske/kasse til dine produkter, sammen med et tilbud omkring hvad det kommer til at koste.

Det gjorde jeg og har ikke fortrudt det, da det er en god kvalitet æske de producere, til gode priser. :-)

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have special lavet en kasse i mindre oplag vil jeg tro at Jessen Emballage vil være billigst - de laver også en prøve til dig som du kan teste/godkende.

http://www.jessenemballage.dk/

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)