Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre på DanskProxy.com?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er,

Da jeg bor i Spanien, har jeg længe haft problemer med at kunne tilgå danske webtjenester som f.eks. Sputnik, DR NU og ViaPlay (som sender tv fra TV3). Andre danskere i udlandet ved sikkert hvad jeg snakker om. Derfor har jeg startet en dansk proxyserver, som henvender sig til udenlandsdanskere, der gerne vil se dansk tv.

Servicen kan findes på: www.danskproxy.com.

Da jeg selv er meget inde i problemstillingen, kan jeg godt stirre mig lidt blind på min egen side. Derfor vil jeg godt høre nogle råd fra jer.

  • Er siden overskuelig og nem at finde rundt på?
  • Er der nok information om hvad servicen egentlig er?
  • Burde jeg tilbyde en abonnementsordning i stedet for blot at sælge hhv. 1, 3 eller 6 måneder ad gangen?
  • Hvad ville man som forbruger/køber være bekymret for i forbindelse med køb på min side?
  • Hvad lægger potentielle kunder vægt på i produktet?

Basalt er produktet en adgang til en dansk internetforbindelse, som gør, at man kan surfe på nettet med en dansk IP-adresse og dermed få adgang til Sputnik og de andre tjenester.

Jeg glæder mig meget til at høre fra jer. I plejer at være gode til at komme med konstruktive råd! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Jeg vil bare have adgang i ferien fx. 1-2 uger. Kan du klare det?

Har du annonceret for din service på http://italy.dk/

Ambassaderne, Sømandskirkerne, handelattacheerne er også emner.

Der er nok en del relevante emner.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Rigtig god pointe! Jeg havde faktisk slet ikke overvejet dem, som blot er på ferie, og som måske bare vil have adgang i 1 eller 2 uger. Det vil jeg gå i gang med at sætte op!

Også en god idé med at kontakte "centrene" som ambassader, sømandskirker osv. Jeg må søge lidt på nettet for at finde frem til hvor "potentielle kunder" kunne bevæge sig.

Jeg har ikke annonceret på www.italy.dk, da jeg ikke har noget markedsføringsbudget. Jeg har opsat servicen med det formål at hjælpe andre danskere i udlandet – og så på samme tid for tingene til at løbe rundt, så jeg ikke taber penge på at have tjenesten kørende. Men jeg vil da lige prøve at sende en mail til dem, der står bag siden.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

den meste solgte jeg tror der vil bruges er vis du laver som taletids kort , det er også brugt meget internet man betaler per minut man har et kort eller kode , når man har opbrugt sit kort fylder man bare mere op det vil passe bedste til turister vil jeg mene som et produkt 

 siden ser sådan set okay ud informationer men kombinere måske lige med en blog så får du også mere interne links på din side 

titlerne de er meget korte flere sider kun 2 ord pris siden med mere , jeg mener titlen google der kan du godt udnytte hver eneste underside at google viser op til 70 tegn.

social logoer kunne jeg ikke se på din side husk især google plus og facebook og gerne twitter på din side

jeres cvr nummer kunne jeg ikke se på din hjemmeside sæt det på din side gerne både kontakt siden og i fodnoten på hele siden det giver større troværdighed over din side vil jeg mene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)