Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg står og skal igang med et større projekt og søger derfor et logo. Normalt kan jeg godt lave dette selv, men efter utallige forsøg har jeg endnu ikke fået lavet det helt rigtige. Derfor søger jeg nu jeres råd.

Jeg ved, at der findes diverse sider på nettet hvor man kan oprette en "konkurrence" og folk så dyster om, at lave det helt rigtige logo til mig, men jeg har fuldstændig glemt sidernes navne.

Nogen der kan hjælpe lidt til?

......

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

fiverr.com er et godt og billigt sted at få et logo

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Brian fra Bannerprint er jeg ganske tilfreds med...

Så ham vil jeg gerne anbefale

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Et større projekt? Jeg ved at nogle af de flotteste logoer jeg har set til dato kommer via 99designs.com :-)

Men startprisen er så også 300$

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er et noget større projekt end jeg plejer at lave. Så måske jeg skulle ofre de penge så resultatet bliver godt, nu hvor jeg er død for ideer selv :)

......

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten:

Hey

Brian fra Bannerprint er jeg ganske tilfreds med...

Så ham vil jeg gerne anbefale

Carsten

Takker Carsten for de pæne ord. Yes

Først et par gode råd:

  • Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke efter min mening, hvis man bare en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk, banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen.

Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv.

Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%.

*Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang.

* Laves vektoriseret, dvs. det kan bruges til ALT

* Leveres i alle de filformater og størrelser du ønsker

*Sidst, men vel ikke mindst: No cure no pay, hvilket betyder, at skulle jeg mod forventning, ikke kunne levere nogle oplæg, der kan tilfredsstille dig skal du intet betale. Jeg har så brugt nogle timer, men til gengæld har jeg jo så heller ikke været dygtig nok til at fange dine signaler. Så dropper vi det bare, jeg går i skammekrogen og vi er lige gode venner af den grund.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)