Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af kontormøbler – holder det?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alternativt kunne man gøre at gå efter kontormøbler i high-end klassen som vil kunne leases til fornuftige priser i stedet for almindelige kontormøbler

Det var blot et forslag så du skiller dig ud i forhold til de andre

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

elvis:

Alternativt kunne man gøre at gå efter kontormøbler i high-end klassen som vil kunne leases til fornuftige priser i stedet for almindelige kontormøbler

Det var blot et forslag så du skiller dig ud i forhold til de andre

Se Dét koncept tror jeg så meget mere på. For hvem vil ikke gerne have et fedt designerkontor, men hvem gider smide 6-10.000 for kontorstol, det samme for skrivebord osv.? 

Godt tænkt :)

Hilsen Morten

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Morten

Går ud fra du har givet 5 stjerner?

God weekend 

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Blogger.

Indledningsvis vil jeg lige understrege, at jeg formentlig besvarer et indlæg, som er dybt forældet. Det hænger alene sammen med min manglende erfaring, da jeg er helt ny inden for Amino.

For mig at se er din ide da ganske glimrende, og helt i overensstemmelse med nyetablerede virksomheders tankegang. Når du nævner dynamik og fleksibilitet, er det for mig at se to helt essentielle begreber, når man ser på helt små virksomheder, for hvem en stor udgiftspodt ligestilles med udfordringer og potentiel sårbarhed.. Der findes jo uendelig mange forskellige kontormøbler, og de udgør tilvsarende forskelligt på den enkelte virksomheds udgiftspost.

Alt i alt vil det da kunne være fedt hvis man eksempelvis var i besiddelse af mobile borde (evt. sammanklappelige), som uden besvær kunne leveres og udlejes til en interesseret virksomhed i en given periode.. Skulle der opstå situationer, hvor der ikke er samme interesse, kan sådanne borde jo bare smækkes sammen og stables, så man undgår at havne i gevaldige pladsproblemer.

Men generelt en superfed ide...    

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  123udlejning Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Alt kan udlejes!

Hvis du har brug for en effektiv platform, til udlejning af dine varer, har vi lige et nyt projekt:www.123udlejning.dk, udviklet af vores professionelle team

Her formidler vi kontakten mellem udlejere og lejere, og det er helt gratis at oprette bruger og annoncer.

Hvis du opretter nu, og derefter henviser en anden udlejer, får man 14 dage som "forside-annoncør", bare husk at få den nye udlejere til at skrive en mail, hvor der står hvem de er og hvem de er blevet henvist af. 

Mvh

Alexander Svensson,

Projektleder for 123udlejning

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)