Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er DIN mening om denne reklame jeg har lavet.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er for meget tekst. Et sådant budskab skal være ultra kort og gerne sat med en væsentlig større skrift. Hvis du skal fange menneskers opmærksomhed

skal det være kort og rammende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback!

Jeg kan godt følge jer i det med at faderen ser lidt afvisende ud.
Det vil jeg lige arbejde lidt på!

Jeg beholder dog teksten, da jeg syntes at den runder det grafiske udtryk godt af.

Ja, jeg er helt enig i det med lige at få en påmindelse omkring nye indlæg.
Endnu en ting, jeg kan ikke se på mobilversionen her på min iPhone, hvilke debatter jeg deltager i som har fået nye indlæg. Så skal jeg manuelt ind og finde dem... Er der andre der har det problem?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at vægte på at det er det grafiske der fanger opmærksomheden, og så trækker folk til for at se hvad der står.

Med en organisation som Natteravnene, er det simpelthen nødvendigt med en lidt længere tekst for at få folk til at overveje at melde sig.

I andre reklamer, der f.eks sælger et produkt er jeg enig med dig, i at teksten skal være kortere og fange.
Men der er bare en forskel, efter min mening.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes dn er rigtig god, og den får budskabet ret tydeligt igennem.

rygestop dag for dag

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Bati:
Jeg er ikke helt enig med dig.
Jeg har lavet den på en linje af 5 da det derfor er ligesom evolutionsteorien.

Det er jeg helt enig med dig i. En lige linje gør det meget lettere at afkode udviklingen.

Jeg er til gengæld enig med Christian i, at du godt kan fjerne et af stadierne. Jeg ville dog ikke fjerne nr. 2, men derimod nr. 4!

Jeg synes, at din idé fungerer ganske godt. Om det er den bedst tænkelige, kan jeg ikke lige vurdere. Det ville kræve, at jeg skulle sidde og lege med nogle forskellige tanker og idéer. Det kunne godt tænkes, at man kunne kommunikere budskabet mere simpelt med en stærk overskrift og et enkelt billede.

Men som nævnt synes jeg egentlig, du er sluppet ganske godt fra det.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fangede nok ikke helt budskabet, -og måtte læse den flere gange før jeg fandt ud af hvad annoncen ville mig.. Og så lang tid har du nok/helt sikkkert ikke ude ved busskuret hvos du vil have min opmærksomhed

 

Du har gjort dig nogle fede tanker om det, det kn jeg sagtens se, men jeg tror du skal være mere klar i "mælet"..:-)

 

/ Ulrik

 

Olymp

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er fedt, at du går "mod reglerne" og bruger meget gult white space, som Lars også nævner. Bare fordi pladsen er der, behøver man ikke bruge den. Og jeg synes netop, du bruger pladsen med omtanke og får skabt en interessant ubalance.

Ideen med evolutionsteorien fungerer også godt.

Men jeg må dog også give Lars, Christian m.fl. ret i de ting, de nævner.

Jeg kunne også godt tænke mig et mere engagerende kropssprog fra faderen i de første 4 situationer. På den måde vil det virke endnu mere tydeligt, at faderen ikke viser interesse i den sidste situation. Dog kan jeg godt se, at det kan blive for rodet - men budskabet, tror jeg stadig, vil skinne endnu mere igennem.

Det skriftlige budskab, synes jeg også, trænger til en lille opstramning. Sætningen "Uanset hvor voksne dine børn selv synes de er" ligger ikke så godt i munden. Heidis forslag er lidt mere i øjet.

Held og lykke med det.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

larsholmgaard.dk:
Hvor er det dog irriterende at man ikke får en notits, hvis der er kommet nye indlæg i den tid, der går mellem man starter med at skrive sit eget indlæg og til man trykker 'OK' for at publicere det.

Her vil jeg i øvrigt gerne lige melde min enighed!

Jeg troede et kort øjeblik, at jeg havde svaret i en forkert indlæg, fordi der lige pludselig var kommet 5-6 nye svar, imens jeg fik skrevet mit svar.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Pisse fed reklame, kan rigtig godt lide at den er så simpel :)

Godt arbejde.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)