Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du skaffe byggeopgaver?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger samarbejdspartnere som kan skaffe ombygningsopgaver i hovedstadsområdet. 

Efter at have haft min egen entreprenørvirksomhed i 4 år er jeg udtrådt af ejerkredsen og står nu på egne ben. Jeg ønsker samarbejde med alle som er i stand til at skaffe byggeopgaver i hovedentreprise.

Kender du en person eller en virksomhed som skal have bygget om, så vil jeg meget gerne stå for alle møder med dem der skal have bygget (bygherre), tilbudsindhentning hos seriøse håndværkere, præsentation af tilbud for bygherre, kontrakter, byggemøder, fakturering og hvad der ellers følger med og som ikke har noget med det håndværksmæssige at gøre.

Hvad er der i det for dig? Hvis du selv er håndværker, men ikke ønsker at stå med hele den store administrative opgave i forbindelse med byggeopgaven, men tilgengæld ønsker at fokusere 100% på det håndværksfaglige - så er det en glimrende løsning for dig. Jeg sørger for at du kommer med på opgaven hvis den bliver til noget.

Hvis du ikke er håndværker - ja så kan det jo være at jeg kan hjælpe dig med noget andet - det er jo det netværk er til for.

For at ideen holder er der nødt til at være noget kød på opgaverne, ellers giver det ikke mening at påstå der er en administrativ fordel for den håndværker som overdrager opgaven til mig. Eksempler på opgaver kunne være - ombygning/tilbygning - nyt badeværelse - nyt tag - ombygning af kontorer - eller i det hele taget opgaver som indeholder flere eller mange håndværksfag.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)