Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil selv, men kan intet

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Ja grin i bare, men hvis jeg selv skal lave noget i htm så bruger jeg stadig frontpage express, jo man kan stadig downloade den engelske version, men kære ven vær tålmodig, det tager mange timer rigtig mange timer, og det er med at holde styr på hvor du ligger dine billeder, der er meget. hvis du vil have lidt extra småsjove ting på siden, så gå ind på www.dejligbjerg.dk, han har både kursus og færdiglavet tradiotionelle javascripts, men alligevel en god start, man skal jo lige lære at kravle før man kan gå.

Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har skam prøvet den sidste version, og bruger og selv frontpage til at sætte ting op før jeg bruger det på mine sites, men jeg koder det altid selv når det skal smides op.
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Som ander siger

 

Dato: 28-05-2007 16:18:19 Forfatter: Anders Christensen Hvis det er til et proffesionelt site ville jeg betale mig fra det hvis jeg ikke selv kunne lave noget fornuftigt og brugervenligt.

Hvis det blot er for at lære ''at gøre det selv'' ville jeg nok starte ud med at grave mig igennem en flot tutorials og bøger om emnet, du kan f.eks. starte her: http://www.html.dk/default.asp


 

KAN STÆRKT ANBEFALE DIG at kigge forbi html.dk

 

før du tror du skal til at sætte webkompleker op lige meget om du bruger frontpage

Dreamweaver <--- GENIALT eller andre programmer

så skal du jo lige have et overordnet kendskab til html. 

 

Det er jo lige som at sige en hus og ikke et det lærte du jo også i skolen engang og derfor er det en Grundviden bag hjemmesider. (du behøver ikke kunne det uden af du kan altid slå funktioner og egenskaber op som du er i tvivl om)

 

Kan anbefale dig at lære php, ikke at jeg selv kan det men det er hvad de kloge hoveder siger. (det har flere funktioner, og der er langt flere offentlige "opensource" script)

 

Ellers kontakt nogle af de firmaer som tilbyder webdesign og programmering.

Kom evt i praktik eller i lære hos dem?

 

Jens

 

 

 

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)