Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en idé, men jeg mangler en softwareudvikler/3D-udvikler til at gennemføre den.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Min veninde og jeg har fået en idé til et program, vi tror kan få stor succes. 

Jeg kan på ingen måde udtale mig om ideen i detaljer, men det er et program, som ingen af os selv kan udvikle.

Derfor ville jeg høre jer Amino'er, om der er nogle skarpe softwareudviklere/3D-udviklere eller en kombi af de to, som ville være interesserede? Eller kender I hjemmesider/virksomheder, der udbyder sådanne kundskaber?

På forhånd tak!

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Icousin Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en 3d udvikling?

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal laves en naturtro avatar. Lidt a la en The Sims-figur..

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nomiki

Mit navn er René Gundersen og jeg arbejder som freelance programmør. Jeg har over 7 års professionel erfaring med udvikling af programmer og systemer. Jeg vil meget gerne høre mere om jeres idé og komme med et bud på om det er en opgave som jeg kan hjælpe jer med, samt hvor kompleks jeres opgave er programmeringsmæssigt. Så du skal også være meget velkommen til at kontakte mig via telefon +45 69911379 eller Skype: rg-ninja

Jeg vil også meget gerne sende dig mit CV og en beskrivelse af hvad jeg tidligere har arbejdet med så du kan bedømme om min profil er den som I søger. Hvis du sender mig en email på rene@gundersen-kt.fo, så kvitterer jeg med de nævnte dokumenter.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Venlig hilsen
René Gundersen

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, det skulle have været en privat besked. Nå, sket er sket. :)

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)