Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 PPC-indlæg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er mit indlæg angående genoptagelse af virke på Amino i begrænset omfang samt indlæg angående pressemeddelese det nye

PPC ApS blevet slettet??

Er der nogle Amino-regler, der er blevet brudt?

 

MvH

Peter

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

Jeg vil foreslå, at du skriver til support@amino.dk vedrørende de nævnte indlæg.

Jeg er selv på vej ud af døren til en aftale, men kan oplyse, at det ene indlæg er slettet, fordi det overtrådte Aminos regler om at hænge navngivne personer eller virksomheder ud. Efter at have læst dit indlæg kan jeg sige, at jeg er enig i beslutningen om sletning af indlægget.

Det andet indlæg, som er en pressemeddelelse, er slettet, fordi pressemeddelelser ikke hører hjemme i debatten.
De kan, som du fik oplyst i forbindelse med sletningen, postes under www.amino.dk/bizz, hvor pressemeddelelser er velkomne.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har for længst skrevet til Amino support...men intet svar fået!!!

John....jeg har absolut ikke hængt nogen navngivne personer ud? Underlig måde Amino har at øve censur på!

Jeg har ikke fået oplyst noget ang. Amino bizz i forbindelse med sletningen??Der må være nogen galt med

Aminos kommunikationssystem?

Jeg undres ret meget.

 

Peter 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Peter

Der er ingen grund til både at maile support og skrive på Amino om det samme, det er at spilde vores og alle andres tid.
Du er velkommen tilbage på Amino, hvis du overholder vores rimelige regler og taler pænt til andre. 
Velkommen tilbage.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)