Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reparation af revnet iPhone-skærm?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Jeg syntes det er lidt sjovt med de kommentarer, for jeg kan ikke se forskel på de skærme der er sat på min kærestes og så min egen originale. Hun har fået den skiftet 2 gange og der har jeg dælme ikke kunnet se forskel på original og rep. skærm...Så jeg er da voldsomt nysgerrig efter at vide hvori kvalitetsforskellen ligger...

Det kommer helt an på hvilken type del der er brugt. Selv indenfor de billige og dyre kan der være stor kvalitetsforskel.

Vi har kunder der vælger os fra i første omgang pga. prisen. Heldigvis (eller desværre afhængig af øjnene der ser) er der alligevel flere der kommer tilbage efterfølgende og betaler vores pris, fordi det de har fået bare ikke spiller.

Og det er mange forskellige årsager der gør at det billige tilbud alligevel kan ende med at blive den dyre løsning. Jeg har ikke så meget med værkstedet at gøre til dagligt, så jeg hører ikke det hele. Men jeg fornemmer at det primært at touchen der reagerer underligt, hvis den i det hele taget virker. Enkelte oplever også at farverne på skærmen bliver væsentligt anderledes. Men det er som sagt noget forskelligt, afhængig af hvilke dele der er brugt. Der er selvfølgelig også en stor del der bare er glade og tilfredse med den billige model. Og det er jo kun dejligt, for så har de jo sparet et par hundrede kroner.

Personligt ville jeg ikke selv købe den dyr telefon, og så smide billige reservedele på den hvis den gik i stykker. Men der heldigvis plads til at vi kan være forskellige :o)

Tilføjelse: Og så er der selvfølgelig spørgsmålet om aflønningen af medarbejdere. Det har selvfølgelig ikke noget med kvaliteten af delene at gøre, men er mere et spørgsmål om moral og om man vil støtte den slags. Og jeg har på fornemmelsen at vi ville have hele fagbevægelsen stående ude foran, hvis vi aflønner på samme måde som nogle af dem vi liggger og konkurrerer med :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan besøge MyTrendyPhone.dk.

Originale dele og til de laveste priser. Det går stærkt hos dem.

Mvh

Dali

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Martin Slot:
Jeg syntes det er lidt sjovt med de kommentarer, for jeg kan ikke se forskel på de skærme der er sat på min kærestes og så min egen originale. Hun har fået den skiftet 2 gange og der har jeg dælme ikke kunnet se forskel på original og rep. skærm...Så jeg er da voldsomt nysgerrig efter at vide hvori kvalitetsforskellen ligger...

Det kommer helt an på hvilken type del der er brugt. Selv indenfor de billige og dyre kan der være stor kvalitetsforskel.

Vi har kunder der vælger os fra i første omgang pga. prisen. Heldigvis (eller desværre afhængig af øjnene der ser) er der alligevel flere der kommer tilbage efterfølgende og betaler vores pris, fordi det de har fået bare ikke spiller.

Og det er mange forskellige årsager der gør at det billige tilbud alligevel kan ende med at blive den dyre løsning. Jeg har ikke så meget med værkstedet at gøre til dagligt, så jeg hører ikke det hele. Men jeg fornemmer at det primært at touchen der reagerer underligt, hvis den i det hele taget virker. Enkelte oplever også at farverne på skærmen bliver væsentligt anderledes. Men det er som sagt noget forskelligt, afhængig af hvilke dele der er brugt. Der er selvfølgelig også en stor del der bare er glade og tilfredse med den billige model. Og det er jo kun dejligt, for så har de jo sparet et par hundrede kroner.

Personligt ville jeg ikke selv købe den dyr telefon, og så smide billige reservedele på den hvis den gik i stykker. Men der heldigvis plads til at vi kan være forskellige :o)

Tilføjelse: Og så er der selvfølgelig spørgsmålet om aflønningen af medarbejdere. Det har selvfølgelig ikke noget med kvaliteten af delene at gøre, men er mere et spørgsmål om moral og om man vil støtte den slags. Og jeg har på fornemmelsen at vi ville have hele fagbevægelsen stående ude foran, hvis vi aflønner på samme måde som nogle af dem vi liggger og konkurrerer med :o)

Jamen så har jeg nok bare været heldig, ligesom dem jeg kender...Hverken jeg selv eller dem tænkte over at der var forskel på skærmens kvalitet. Og som sagt, lagt ved siden af hinanden var det ikke til at se forskel på de to, hverken første eller anden gang (dette var med 4'eren). Tvivler altså stærkt på at folk går ud og kigger efter en skærm som værende "en billig reservedel". Og hvordan kan man vide og se før bestilling at den dyre er anderledes, bedre osv..

Om de aflønnes bedre eller dårligere hos de dyre...hmm, tror jeg bare jeg lader være med at kommentere, for det er jo som kunde ikke til at se. Men hvorfor så vælge jer fremfor originalt...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin Slot: Som kunde har du ikke mulighed for at se om du får noget skrammel, før det sidder der. Men så ved du det til gengæld også :o)

Som jeg skriver er der også mange der er helt tilfredse med den billigere løsning, så det er nok ikke rent held.

Mig bekendt kan du ikke få originale dele andre steder end hos de autoriserede værksteder, og der starter prisen så vidt jeg ved på ca. 2.500 for sådan en omgang (det er typisk en ombytningstelefon man får). Så grunden til at man skal vælge os fremfor dem er, at vi kan klare det på under en time, eller fra dag til dag hvis den sendes, hvilket er en del hurtigere end på et autoriseret værksted. Derudover mister du ikke data på telefonen (ikke alle tager backup), og så er vores dele så tæt på originalen at du ikke kan se nogen forskel. Heller ikke hvis du tager det af af telefonen, eller laver en "vandtest".

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)