Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 12 ud af 18 (180 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej,

Vi har selv været i kløerne på advokaterne. Så forretningen (der gav overskud) er væk, huset og bilen er væk, vi er -som du- i Ribers og kan end ikke købe en telefon. -Og slet ikke en med indbygget kamera, som du sikkert snakker om. Huset forsvandt  en dag før juleaften i 2011, men heldigvis forsvinder vores nuværende lejebolig først til næste jul. Den sorg tager vi til den tid. Vores autistiske barn, som er et naturtalent ved en computer, klarer dog situationen utroligt godt, selvom fremtidsudsigterne er beskedne.

Derfor er det svært, at være en engageret Amino og donere penge til en kamera lige pt for undertegnede. -Dog får du mine allerbedste hilsener og ønsker.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er det fedt, at du træder frem på denne måde, og hvor er det fedt, at folk herinde kan støtte så godt op om det. Hatten og alt muligt andet af for det. Har selv familie på førtidspension og har selv været i systemet de sidste 4 år. I starten af denne måned blev jeg enig med mig selv om, at nu måtte det bære eller briste, og jeg kastede mig ud i livet som selvstændig. Det er den bedste beslutning nogensinde.

Skulle du stå og mangle hjælp til hjemmeside, logodesign, branding osv., så send mig en besked herinde, og så skal jeg se, hvad jeg kan være behjælpelig med.

Held og lykke med det hele - Respekt!

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

rart at høre der er andre der kæmper på trods af hårde ods :)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow - fed stemning i denne tråd, og virkelig godt klaret! Ærgeligt jeg først ser tråden her til aften, ville hellere end gerne have støttet op!

Held og lykke fremover. Kunne være spændende at følge projektet.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Til alle dem der "gerne ville have støttet sagen", så er hans kontonummer vist ikke lukket for.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Til alle dem der "gerne ville have støttet sagen", så er hans kontonummer vist ikke lukket for.

Kan vi få dette bekræftet af trådstarter eller indsamler? Er der stadig behov for støtte?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Astrup Madsen:
Kan vi få dette bekræftet af trådstarter eller indsamler? Er der stadig behov for støtte?

Læs trådoplægget. Selvom der virkeligt flot er samlet 3500,-, så rækker det helt sikkert til at han har følt at han har fået opbakning - og det er det vigtigste. Mht at købe selv det billigste DLSR kamera og udstyr rækker de 3500,- ikke langt. Det kan være nok - men der er godt nok ikke meget "buffer" - selv til at købe en togbillet, hvis en rig kunde vil se ham. 

Dette er absolut ikke en kritik af dem, der har givet. Kun ros til dem. Men jeg fatter hat af dem, der skriver som om at nu er der lukket for at sende penge ind, og de ellers står og har penge at komme af med - jeg er sikker på at flere penge kan hjælpe endnu. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey All!

Listen, det har været en fecking lang dag her på Sjælland ( pardon my french ) men jeg vil lige give en kort update: Jeg har investeret 90% af pengene, har fået Kameraet to end em all - en Canon EOS 1D MII til 2200,- og et objektiv til 250,-  ( kendere vil vide at jeg virkelig har barberet den rigtige ged til de penge. ) og har desuden 500 visitkort på vej til reklame i nær miljøet.

Men om jeg mangler flere penge? Yep, kom forbi, så laver jeg nogle gode billeder af dig og du kan få lov at donere et par hundrede for min tid =) 

Men ellers, ja, jeg har én sidste request i alt det her: Jeg mangler en RAW editor. :0) Yep, i know, og bare rolig, den behøver ikke koste penge, men jeg mangler en download af et plugin til enten www.getpaint.net ( min foretrukne editor - freeware - piracy nogo. ) eller et alternativ til paintnet der IKKE er Gimp ( det er for rigidt at arbejde med Gimp - men vil gøre det hvis der ikke er andre alternativer - men det er det, sidste request - hjælp mig med at redigere og importere i CANON RAW? 

Skriv hvis du vil hjælpe.

All the best

Simon

Ps. I know - men analogt fotografi er en langsommelig process, jeg vil igang NU - så jeg tog mig friheden at købe digitalt - håber det er ok - resultatet er det samme, bare hurtigere på banen end det analoge, som forøvrigt stadig bliver en realitet, bare med en længere horisont end digitalt :)

hope its good

S.

PPS. tak for kudos på mit arbjede - lidt fedt med positiv feedback =) Tak :)

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

LeChatNoir:
Men om jeg mangler flere penge? Yep, kom forbi, så laver jeg nogle gode billeder af dig og du kan få lov at donere et par hundrede for min tid =) 

Hej Simon

Kom forbi Nattergalevej 6, 1. og tag billeder af Amino Teamet.
Så kan du fakturere os 3.000 kr. + moms og så bruger vi billederne på Amino og linker til dit website, så du kan få lidt trafik .
Smid mig en mail på martin@thorborg.dk så vi kan aftale nærmere.

De bedste hilsner

Martin
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

*Hvis ikke* (De to ord syns jeg man hører meget i denne tråd Wink) jeg havde boet herovre i Gylland, så havde jeg også brugt dine evner LeChatNoir, nu er vores firma ikke så stort som Amino :) 

Til alle der gerne ville give noget til Simon... For hulen da så send da pengene men aldrig mere end du kan undvære. :)

Jeg skal naturligvis nok sørge for at de kommer videre til Simon.

Simons primære mål er dog nået, han kan nok bare godt bruge mere til f.eks. belysning eller hvad ved jeg. Det er sådan noget jeg ved for lidt om...

Mit tilbud til Simon om at lave en basis website gratis står stadig ved magt, og når han har den oppe - så kan en anden model at støtte Simon ved være ligesom Martin Thorborg foreslår nedenfor - få Simon til at gøre det han kan, og giv ham credit åbenlyst hvis i er tilfredse, det må være den bedste løsning. Word of mouth er nu engang den bedste form for reklame ehh?

Skulle du stadig vælge at ville støtte Simon, så er konto nummeret i denne tråd. Wink

Martin Thorborg:

LeChatNoir:
Men om jeg mangler flere penge? Yep, kom forbi, så laver jeg nogle gode billeder af dig og du kan få lov at donere et par hundrede for min tid =) 

Hej Simon

Kom forbi Nattergalevej 6, 1. og tag billeder af Amino Teamet.
Så kan du fakturere os 3.000 kr. + moms og så bruger vi billederne på Amino og linker til dit website, så du kan få lidt trafik .
Smid mig en mail på martin@thorborg.dk så vi kan aftale nærmere.

De bedste hilsner

Martin

Side 12 ud af 18 (180 indlæg)