Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til udvidelse af web-shop søges, og naturligvis en hvis potion kritik.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 10
Fra  perlenodense.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.

Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor jeg ikke har været noget mere her på Amino før, men bedre sent end aldrig, og jeg er blevet en del klogere i løbet af det sidste døgn:0)

Så det må være lige her jeg skal stille mit spørgsmål, som jeg har stillet til både fam. og venner, men uden resultat endnu. Jeg er indehave af http://perlenodense.dk/ og vi har et ganske udemærket salg af smykker specielt til udlandet. Derfor var min tanke at der skal udvides med endnu et produkt, en vare som meget gerne må være dansk, som ikke er for tung, (da vi sender fragtfrit), som tiltaler kvinder i alderen 25-45 år, ikke madvarer, da der kan være store temperatur forskelle. Og ja min tanke var ligesom så mange andres at det kunne være børnetøj, men nu har jeg siddet en hel dag og læst om hvor dårlig en forretning det er!!!!! Så derfor er jeg åben for alle kreative påfund.

Udover det står jeg selvfølgelig ikke tilbage for lidt konstruktiv kritik af siden.

På forhånd tusind tak og hav en god aften.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

siden ser udmærket ud synes jeg Big Smile

social medier kunne jeg ikke se på siden så der ville jeg sætte google plus på siden og facebook på siden

titlen der er kun domæne i titlen der ville jeg beskrive med de 70 tegn der vises på google skrive der et par ord hvad i handler med deri titlen på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

for at holde det inde i samme segment og bevare shoppens seriøsitet skal det være beslægtede varer,

så jeg foreslår noget indenfor:

Tørklæder;

Hårbånd, hårnåle, hårspænder, diademer

kropsudsmykninger/piercinger til udskiftning.

selskabstasker;

covers til mobiler i den exclusive genre;

nøgleringe, pengeclips, vistkortholdere osv. i excl. design.

slipsenåle / slips

spejle / kosmetiktilbehør / kosmetiktasker

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 10
Fra  perlenodense.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for kritikken og de gode forslag, jeg har taget dem til mig, jeg vil dog forsætte med at tænke lidt over det kommende produkt Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)