Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren programmør søger designer/html/css-haj

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er en meget erfaren programmør, jeg har bygget sitet http://obsurvey.com i min fritid. Det har tusindvis af registrerede brugere, og der kommer ca 50.000 spørgeskemabesvarelser ind om måneden.
Men som du kan se kræver designet og hele websitet en kærlig hånd.

Ambitionen er at redesigne og begynde at tage penge for servicen. Jeg står for alt backend og javascript i frontend (i selve applikatioen)

Jeg leder efter en person der har lyst til at være partner. Og en der kan nikke ja til så meget så muligt af følgende:

En arbejdshest, der har lyst til at sidde på skype og arbejde sammen et par aftener om ugen, eller mere, måske lidt weekend strøet ind (jeg har fast arbejde ved siden af) Jeg skal nok gøre mit for at motivere dig, men det skal virke begge veje.

super dygtig designer og html/css kunnen. Der Skal laves et website der kan sælge og app'en skal gøres smuk. Gerne erfaring med SaaS salg.

Kunne lave A/B splittesting. Og fintune salgsmaskinen.

Kan skrive gode engelske tekster til websitet i samarbejde med mig.

Kan lave demo-videoer fra appen, måske skal vi lave en hjælpe-sektion FAQ osv.

Hvis noget af dette tænder dig eller du bare har lyst til at høre mere, så smid mig en mail på allan@obsurvey.com

Vilkår for partnerskab taler vi om, men jeg vil strække mig langt for den rigtige person med engagement og evner. Jeg ved fra andre projekter at det er ligemeget hvor godt produktet er hvis ikke teamworket fungerer.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)