Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tanker om affiliate

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går og roder med affiliate, det skal lige siges jeg er helt ny indenfor dette emne (bortset for jeg snusede med det for mange år tilbage) men jeg fik en tanke som jeg godt kunne tænke mig svar på, da jeg forventer at det er prøvet før.

Det går ud på at jeg laver en slags start side, som skal virke som en slags virtuel center, og alle mine affiliate sider kunne være undersider, jeg tænker på eks. at startsiden heder thamall.com og mine for forskellige sider bliver subdomæner på samme webhotel, og dermed kunne brugeren gå ind i foreskellige "butikker" grunden til ideeèn så spare man penge til webhosting, man kunne også sige start siden var butikstorvet og afilliate sider er butikker.

Hvad er der erfaringer med det?, er det ok eller det en skidt ide?, lige pt. roder jeg med en nano side som jeg har lagt som subdomæne på en af min andre sider, synshjaelpen.dk/nano  og den er allerede på inden for top 10 på google hvis jeg søger på nano brusekabine, hvilket jeg ikke synes er dårligt, men der skal bygges og arbejde videre med det.

Det var bare nogen ideèr jeg har haft

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spare ingen penge på webhosting af den grund - trafikmængden og pladsmængden er jo stadig den samme ;-)

Hvis du vil køre med subdomains, så er det fordi du vil spare på domænerne - og det kan jeg ikke se nogen grund til da de jo er uhyre billige i forvejen.

Men hvis jeg var dig, så ville jeg sprede mine affiliate sider og flere hjemmesider i stedet for én. Du kan jo altid linke til dine andre sider. Jeg mener bare at det er mest fornuftigt at holde det seperat. Men det er jo noget du bestemmer :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)