Hej Mahyar |
Hej Lars
Tak for dit svar!
Det var nemligt også det jeg tog i betragtning da jeg satte mig for at finde et navn til min virksomhed: at den skal være kort, intet æ ø å og nem at huske.
Venlig hilsen
Mahyar
Hej Mahyar |
Venlig hilsen
Zoë Escher
www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere
November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.
Hej Lars Tak for dit svar! Det var nemligt også det jeg tog i betragtning da jeg satte mig for at finde et navn til min virksomhed: at den skal være kort, intet æ ø å og nem at huske. Venlig hilsen Mahyar |
Klistermærkebutikken lyder bare lidt sørgeligt, så hold dig til the sticker shop/store... |
Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk
Du kan sagtens køre videre med det engelske navn. Målgruppen taget i betragtning er der ingen, der kan misforstå eller stave det forkert. Navnet er simpelt og ligetil og man er ikke i tvivl om, hvad hovedproduktet mon kunne være. Jeg ville gå efter dette domæne, hvis jeg var dig: http://stickershop.com/ . Der er ingen grund til at have "The" med i url'en, sådan som jeg ser det. Og skulle du være interesseret i et samarbejde omkring enkelte designs (og shop og visuel identitet for den sags skyld), er du meget velkommen til at sende en mail :) Held og lykke med shoppen! |
Det er da fuldstændig til grin at skrive engelsk til danske kunder i Danmark. Tænk lige over, - hvor smart du synes det ville være at lave en side på dansk til engelske kunder i England. Hvorfor skulle det omvendte så være smart? Fordi danskere er verdensmestre i engelsk? Jeg kan fortælle dig, at de fleste danskere på 13-25 taler engelsk på samme måde som Prins Henrik snakker dansk :) Hvis man som iværksætter er indstillet på at stille sig op som nummer en mililiard og 1 der bruger ordet sticker i sin markedsføring, - hvorfor så overhovedet gøre sig ulejligheden? Hvad er det dine produkter gør? Hvad er det for en effekt dine kunder søger? Ord som Bling Bling er jo fri fantasi, men fortæller jo egentligt meget godt hvad formålet med guldkæde nr. 2-3-4 om halsen skulle være. Så lad være med at stille dig bagest i køen, - kom dog frem i bussen. Selvfølgelig kræver det lidt selvstændig tænkning, - men det har nu aldrig skadet nogen Michael
|
Hej, Jeg synes det er et fedt navn, og den rammer målgruppen lige i måsen - de siger jo allesammen OMG, nice (najs), de 'fine' bandeord osv. De unge i dag taler alle også flydende engelsk og kaster sig ud i de sociale og internationale medier (facebook, mtv, udenlandske modeblade osv. hvor sproget oftest er på engelsk) Så jeg synes det fedt og som en anden tidligere skrev, så fanger det essensen af konceptet!! Held og lykke Kirsten Evans |
Zoë: For at være ærlig, så er jeg sten sikker på at der måske kun er omkring 20 personer om måned der prøver at søge efter klistermærke/sticker eller hvad det nu skulle være. Så i første omgang skal jeg nok satse på stærk marketsføring. Daniel: Jeg har fra start af sagt til mig selv at jeg simpelthen nægter at bruge ordet "klistermærke" da det slet ikke vil ramme den målgruppe jeg søger. Tommy: Mit mål har lige præcis også været at gør navet så simpelt og ligetil som muligt, så ingen er i tvivl om hvad det er jeg sælger. Michael: Jeg er uenig i meget af det du siger. Evans: Det har du helt ret i! :-) og mange tak! |