Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coache i telefonsalg - Materiale?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Ja det var henvendt til dig. Men jeg tror du misforstår. Jeg er ikke interesseret i dit kursus, men om du kender, eller kender nogle der kender, som kan henvise til materiale inden for salgs coaching. 

Jeg er selv en fremragende sælger og det er derfor ikke materiale eller kurser inden for det felt jeg søger. 

Jeg søger materiale omkring hvordan man hjælper andre med at sælge, og det kan godt være der ikke er noget materiale om det men, det er derfor jeg spørge i dette forum.

vh.

Morten

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Helt i orden.. Jeg tror du skal definere dit behov noget mere, da salgscoaching er mange ting, men en blanding af hvorledes man underviser og coacher andre mennesker i kombination med den viden du har er nok løsningen. Men, du skal være velkommen til at give mig et kald, så kan det være, at jeg kan guide dig på vej. 

Jeg tilbyder ikke en decideret coching uddannelse, men er på vej med noget i samme retning og måske kan det eller noget andet hjælpe dig på vej. Dog beror det på en nærmere forklaring om dit behov for at jeg kan hjælpe dig bedst på vej!

Dbh.

Kim Kampp

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)