Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejer forlanger en ekstra måneds husleje + forbrug efter fraflytning, har ingen lejekontrakt. Kan han det?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg ikke skrive til ham at jeg indvilger i at betale for den ekstra måned - knap 2400 kr - men at jeg er fraflyttet i december og endnu ikke har modtaget et varmeregnskab efter fraflyt. At jeg selv har aflæst sidste dag og ved at Brunata har aflæst i januar. At jeg fra maj til og med dec. har indbetalt 4000 kr i varme og ikke skal indbetale 500 for januar hvor der jo allerede er aflæst. Ligeledes at jeg forventer at få min. 2500 kr tilbage (har faktisk ikke rigtig haft varme på da jeg flyttede butikken derfra allerede i okt. Foreslår at afvente varmeregnskab fra ham og bede ham om at fratrække de knap 2400 kr derfra - når de foreligger. Ved nemlig at hvis jeg indbetaler flere penge til ham (og han nu har fundet ud af at jeg ikke har kontrakt) at jeg så ikke ser flere penge fra ham - så det nemmeste ville jo være at bede ham få sende mig varmeregnskab og bede ham fratrække den måneds husleje der. Kan man ikke det?

 

Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det kan du godt, og det lyder fornuftigt.
Håber, det løser sig.
Kh. Kirsten

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)