Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontorhoteller/fællesskaber i københavn - nogen gode råd?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal snart til at lede efter et kontor - da jeg gerne vil dele mit privatliv og "kontorliv" - nogen der kender nogle billigere kontorfællesskaber i københavn (helst inde ved centrum - brokvartererne eller frederiksberg)? - gerne møblerede og med mødelokaler etc.
 
mvh
Janus J Lindau
 
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt bud på kontorhoteller er ordnung office hotels - www.ordnung.nu - der driver flotte og professionelle "all-inclusive" kontorhoteller i København K, Østerbro, Amager, Frederiksberg, Hellerup, Lyngby og Odense.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
 
www.youroffice.dk - de driver kontorhotel på bl.a. Rådhuspladsen, og det må jo siges at være i centrum. Jeg har set faciliteterne, og de fås vist ikke meget bedre.
 
God jul!
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

  Der er masser at vælge imellem - spørgsmålet er blot om du vil betale prisen. Jeg syntes ihvertfald at mange af dem har en svimlende høj leje.

Du kan bl.a. søge på dem her: http://www.kontorfaellesskaber.dk/
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    jesper snabelA mediamouse.dk
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, nogen af dem er ret så dyre - men tilgengæld får man så næsten også alt med i deres pakker, receptionist, telefonpasser etc.
 
Jeg har selv været inde på den side og kigge.
 
Det jeg gerne ville have "fingrene i" her var nærmere om nogen evt havde / har lejet sig ind nogen steder i københavn, så de kunne fortælle om deres oplevelse af fælleskontorer.
 
mvh
Janus J Lindau
Fra København
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Riiskjær har startet http://www.ivaerksaetterfabrikken.dk/start/ hvor man får ca 1800 / mdr kan leje et skrivebord (meget bostaveligt) inkl. internet.

Rimelig behagelig uformel atmosfære og folk der sidder der er også indstillet på at snakke med andre. Altid godt og netværk tager ingen jo skade af :-)
 
Ligger på amager ved metrostation så det skal du naturligvis overveje :-)
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus.

Som Jesper Norbøll skriver, er der slet ikke så få kontorfællesskaber i Københavnsområdet. Blandt de billigste er IværksætterFabrikken (som allerede nævnt) og Havnegade 39 (www.havnegade39.dk).
 
Vil du gerne spare på omkostningerne, kan du evt. blive hjemme en periode endnu og 'nøjes' med at købe dig til repræsentation ude i byen. Kontoradresser (du benytter udbyderens adresse på website, visitkort mv., modtager post der og får den typisk videresendt til din egen adresse) koster typisk i omegnen af 600-800 kr. pr. måned - og flere steder fås det billigere, hvis du også skal have telefonpasning med i købet.
Skal du mødes med kunderne, booker du bare deres mødelokaler (det tilbydes de fleste steder) - så har du officielt stadig en kontoradresse på lokationen.
 
De bedste hilsner,
Pouline
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

www.evu.dk tilbyder flotte kontore til iværksætter med fælleslokaler, telefonservice, aviser, sekretærbistand, professionel rådgivning til iværksætter......, desværre ligger EVU i Valby, men der tale om at de åbner nye fælleskontore på Nørrebro.
 
Hilsen
 
Henrik
 
 
vejen er målet
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for alle de forskellige muligheder :)
altid dejligt at kunne få svar på det hele herinde

mvh
Janus J Lindau
Fra københavn
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 21
Fra  Brink Serviced Offices Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
ja på havnegade 39 er der enkelte ledige pladser.. super sted.. fra 3000 dkk / MD.
Er det således at Overvejer du en arbejdsplads i kontorhotel for freelancere, kan du læse mere om denne løsning her:Kontorfællesskab i København
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)