Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok :)

Ved I hvilke omkostninger der er, hvis jeg opretter virksomheden i udlandet og ønsker at kunne tage kort og andre betalings måder? Ved I hvem jeg skal kontakte?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

Det kommer helt an på hvad du selv kan lave. Prøv at finde en virksomhedwww.elance.com som kan bygge din side som du vil have den.

Betalings løsninger holde du i udlandet det er langt billigere, hvis du kun har udenlandske kunder.

En online shop koster ikke mere end 3-4000 kr. med et kannon flot design.

Hosting skal også ligge i udlandet hvis du vil handle med udenlandske kunder. Jeg bruger selv www.ipage.dk klart den bedste hosting på nettet!

Men hvis du har et budget på 50.000 så kontakt en dygtig projektleder som er upartisk. Dem finder du også på www.elance.com! Så kan han/hun ordne det hele for dig, hvis du ikke selv kan eller vil.

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lave noget selv!

Jeg ønsker at købe en færdig hjemmeside hvor jeg kan sætte mine produkter ind, og selv styre hvad der skal stå ved produkterne , og hvor det skal stå. :)

Man skal kunne købe med mastercard og visa kort. Og måske andre betalingsmetoder!

Kan jeg eksempelvis godt købe hjemmesiden og sidde i Danmark og se hvordan tingene udvikler sig, og i udlandet have en der sender varen?

Burde det i korte træk ikke bare være sådan at jeg kan se hvem køberen er, og hvilke. Adresse han ønsker at sende til, og så derefter bare give beskeden videre til min partner i udlandet?

Det skal lige siges at når i bruger ord som hosting ovs. Så står jeg af! :) Er det nødvendigt at jeg lære en masse om hjemmesider ovs eller hvad?

Takker for svarende!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:
For kun 9998 ,- ex. Moms
Tilbud Maj mdr.
Du kan spare 10% ved at slå til inden 1. Juni.
Den shop er tjent hjem på ingen tid jo.

Er det en garanti ..? Og hvor lang tid er "ingen tid" ..? ;o)

MVH

Thomas

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig du spørger? :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhænger jo af den enkeltes definition af tid og arbejds indsats ;)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan for at vi kan tage dig seriøst bliver du også nød til at forstå hvad vi skriver til dig :)

Du spørger om de samme ting vi har svaret på.

Overlad alt Webshop delen til mig, det behøver du slet ikke tænke på, du vil få en kort oplæring så du er rustet til selv at kunne køre shoppen.

Og JA det er nemt - mit yndlings ordsprog: learn by doing!

Kontakt mig privat for videre dialog hvis du er seriøs omkring dit projekt :)

God weekend Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper, jeg kan ikke skrive privat til dig? Du har slået det fra!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)