Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på gammel hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg er nu så småt kommet i gang med mine hjemmesider igen som jeg ellers droppede tilbage i 2009, og jeg søger nu feedback på min gamle spilside som jeg håber at kunne puste lidt liv i igen. Hvad skal der til for at give den et mere "2012 look"? Syntes egentlig selv at designet er OK nu her i 2012 også, og måske er den største udfordring i virkeligheden at bringe nyt liv til den gamle side..

Anyways, er der noget designmæssigt som i syntes skriger på at blive rettet? Siden har en masse gratis spil i form af flash/java, og jeg tænker naturligvis på at få nye spil ind som også virker på tablets m.m. http://www.gratisspil.eu Siden ser ud til at virke nogenlunde på min Android tablet også, men i virkeligheden tror jeg ikke der kommer mange besøgende den vej fra, for de henter jo nok deres spil fra App store alligevel. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er rigtig fin. og også fedt at der er så stort udvalg af forskellige spil.

Iht. til dit ønske om feedback ville jeg overveje at ændre baggrunden på hjemmesiden, samt ændre grå farver til værende hvide eller andre positive farver.
En ting som kendetegner mange ældre sider er klart det firkantede udseende. Det synes jeg stadigt siden bærer lidt præg af. Selvom menubaren er med runde kanter kunne den evt. finjusteres. Øverst er der rene tekst links: Forside ' Medlemmer ' kontakt  - det synes skal ændres.

Håber det var lidt feedback som kan bruges :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

siden synes jeg holder Big Smile

social medier kunne jeg ikke se på siden google plus og facebook er fordele når man skal dele ens side og det kan give lidt google trust rank

jeg kunne godt bruge at kunne give karakter til spilene og give kommentar du skal selvfølgelige slette alt der ikke overholder dine regler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

It looks old fashioned and messy,

I say drop it and go buy a cheap theme...

Its like buying an old horse that was on its way to the glue factory, so you can race it in the derby....

Drop it, 

Hvad skal der til for at give den et mere "2012 look"? - A new Design that is not messy and missing basic things like responsiveness, and modern social media sharing in the right places

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)