Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At komme uden om PBS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Marslev
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 10
Fra  Viking Software Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at oprette en lille hygge-webshop, og vil gerne modtage dankort betaling på den. Jeg har derfor søgt om en PBS aftale, og implementeret Quick-Pay på min side.

Problemet er, at PBS kræver et håndpant på 25.000 kr. Det er mere end jeg regner med at få i omsætning på denne side i løbet at første år!

Hvad kan man gøre? At starte op uden dankort betaling er ikke en mulighed. Men PBS er heller ikke en mulighed.

Jeg har søgt efter noget i stil med Paypal, men har endnu ikke fundet en, som kan tage dankort. Hvis I kender sådan nogen, er jeg meget interesseret i at høre om dem.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis dine transaktioner bliver på maximum 3.000 kroner, så kunne Ewire måske være en mulighed - www.ewire.dk

Søg eventuelt her på siden, vi har diskuteret betalingsløsninger en del gange, så der er masser af god viden :)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage en snak med QuickPay om hvorvidt du overhovedet skal have den håndpant på 25.000 kr, den er vist mest møntet mod betalingsgateways som QuickPay selv istedet for de enkelte forretninger. Deres egne priser på http://quickpay.dk/priser/ nævner ikke håndpanten, ligeledes fremgår den heller ikke i deres vejledninger "Krav til Butik" eller deres step-by-step vejledning.

Visa, MasterCard osv. kan du sagtens finde alternativer til udenom PBS men selve Dankortet er hvad der giver PBS et defacto monopol i Danmark.
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)