Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler person til at foretage ændring på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg hedder Renè Sørensen og har lige startet hjemmesiden www.personalsales.dk

Jeg står og mangler en person der kan hjælpe mig med nogle ændringer på min hjemmeside. Jeg er ikke helt tilfreds og vil gerne have foretaget disse ændringer i den nærmeste fremtid. Jeg har dog 2 krav der helst skal være opfyldt:
- kendskab til osCommerce systemet og hvorledes dette kan ændres
- mulighed for at tage til Aalborg og lave hjemmesiden sammen med mig

Her er et uddrag af hvad jeg gerne se bliver ændret:
- ændringer af farver på de forskellige baggrunde, bokse, bjælker osv
- ændringer af placeringer på forskellige bokse og indkøbskurven på hjemmesiden
- hvid det er muligt, vil jeg gerne have at kunden kan bestille en vare unden at skulle oprette konto hos os''
- mulighed for at vise en vare skal bestilles (pt kan jeg vælge mellem på lager eller ingenting)
- nogle andre små layoutproblemer

Her er hvad jeg gerne vil vide om dig:
- Dine erfaringer indenfor osCommmerce systemet
- Giv en pris på de ændringer jeg gerne vil have foretaget
- Hvornår du har tid til at foretage disse ændringer
- Hvis du har erfaringer med søgeoptimering eller andre fif til hjemmesiden for at gøre den mere synlig og attraktiv, må du gerne fremhæve dette.

Skriv på dette indlæg eller send mig en PB. Jeg vil gerne medvirke i et længere samarbejde, hvis service og resultaterne er gode nok.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René,

Jeg kan se at din shop er en OSC version fra golden planet.
Det vil derfor være en god ide at få fat i en oversigt over hvad De har ændret i forhold til OSC standardversion, dat det kan have stor betydning for hvor enkelt ændringerne kan foretages. F.eks kan det være meget vanskeligt at ændre placeringen af de enkelte elementer..

Men det kan da lade sig gøre at få OSC nøjagtig som man gerne vil have den. Se feks min shop www.its4dogs.dk

Kan desværre ikke byde ind på opgaven, grundet travlhed.

Men hvis du ikke har held med at finde folk her på Amino, så prøv www.openforum.dk. der skal nok være nogle i mellem som kan hjælpe dig.

God weekend

Charly
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)