Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side, hvad nu ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har lige færdiggjordt en ny side, og skal nu have fat i noget trafik til siden. Jeg kan forstå at backlinks er noget af det vigtigste. Jeg har et par spørgsmål omkring seo.

Er der nogle "let" måde at lave backlinks på ? Eller er det bare at logge ind på dvs forums og skriv noget tekst ?

Er det alle forums site, artikler mm at det fungere med backlinks ? ( Er der ikke noget med nofollow links?)

Er der andet der er super vigtigt ?

Og er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg laver en signatur herinde :D

Takker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken side er det så vi kan give feedback på siden

man skal være aktive forummer fordi man vil videre formidle en viden ved den tanke man laver det man elsker og bliver klogere hele tiden gør man forsætter hele tiden og ved sige sin mening kender andre ens mening selvfølgelige skal du altid huske overholdes det forums regler 

her er nogle ideer hvad man kan gøre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg har læst linket igennem. Tror jeg har rimelig styr på h1 tags mm. Det er mere backlinks og de ovenstående spørgsmål jeg ikke har styr på.

Lige et andet spørgsmål mere omkring backlinks. Hvor stor en betydning har det med antallet af backlinks på en side som fx amino. Eller er det bedre at have få på mange forskellige.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)