Hej folkens :), Vi står muligvis overfor en implementation af iPads i virksomheden. Det er ikke tanken, at iPad's skal overtage rollen som dagligdags workstations, men være et supplement "on the go". Medarbejdernes arbejdsopgaver er meget forskellige, hvilket gør vurderingen af behovet for iPads tvetydigt. I denne forbindelse, ville det være spændende at høre fra folk, der har erfaringer med iPad 3 - specielt som arbejdsredskab. Herunder tænker jeg eksempelvis; - Hvilke arbejdsopgaver har du/i løst med iPad'en? - Har iPad'en overtaget nogle arbejdsprocesser for dig/jer? - Hvordan forløb implementationen? (evt valg af strategi?) Håber at høre fra iPad-folket, positiv såvel som negativ feedback modtages med kyshånd :) |
Jeg ser den som god til kalender. Hurtig check af mail fungerer også fint, og man kan rydde op så man ikke har overflødige mail ved tilbagekomsit til computeren.
Endeligt er den ok hvis man har behov for at medbringe words og pdf filer (skal åbnes/hentes i dropbox f.eks inden hvis man ikke har net adgang)
At skrive er ikke smart, man vil mangle tastatur hvis det ikke blot er notater. Alt for let at skrive fejl
Excel kan man også se bort fra hvis der er lidt formler.
Til visse ting kan man savne flash
Venlig hilsen fra min iput nej ip at øh i pt, nå du ved hvad jeg mener