Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.minimalisma.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle med-iværksættere, 

Jeg har lige åbnet min første netshop: www.minimalisma.com, hvor jeg sælger luksus børnetøj (0-2 år) i de skønneste kvaliteter. 

Jeg ville være super taknemmelig for gode feedback og idéer til hvordan jeg når endnu flere potentielle kunder... 

På forhånd 1000-tak! 

Maja. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er et rigtig flot designet shop med flotte billeder. Den er for mig indbydende :-)

Måske indkøbskurven kunne gøres mere tydeligt (ved godt den "dropper" ned ved mouseover) og måske det samme med "Add to cart"...

Men det er småting som løbende kan afprøves!

Ang. kunder så:

Find relevante forums og deltag aktivt i dem (vælg nogle få)

Ofre reklamekroner på Adwords

Skriv evt. pressemeddelelser

Brug affiliate med gode rabatter

Lav en Facebook side

Blot et par forslag

/Tom

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mangler hvem er i , siden mangler et stort troværdighed løft da der er ingen om jer side , kontakt jer og en mail adresse fandt jeg slet ikke på siden eller den er meget skjult på siden

kontakt siden kan indeholdende jeres firma info og gerne et cvr nummer eller det lands nummer som de bruger

jeg kan slet ikke se google plus eller facebook på siden disse 2 medier er stor fordele at have på siden ved seo og folk kan anbefale dele jeres side lettere på disse medier

ekstra tips klik her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

Start med at sørge for, at når du smider links rundt om på nettet, at de for det første er links (klikbare) og har en ankertekst som f.eks. børnetøj.

Dette hjælper dig en smule på vej imod bedre placeringer på Google, og dermed mere trafik, der forhåbentligt giver flere penge i kassen :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom, 

Mange tak for dine kommentarer og forslag. Jeg har pressemeddelelse øverst på min to-do liste - så det var dejligt med et link til nogle gode råd omkring netop dette. Så skal jeg bare finde ud af hvilke medier jeg skal ud til... 

Affiliate var nyt for mig, så det checker jeg straks. 

Har lavet en facebook side, men jeg skal nok til at være mere aktiv dér med nye indlæg, osv. 

vh. Maja. 

Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikael, 

Mange tak for dine kommentarer. Jeg har skrevet en side 'about minimalisma', men du har ret i, at der ikke er kontaktoplysninger. Dette har jeg også øverst på min to-do liste. 

Min magento-programmør har også øverst på hans liste, at han skal tilføje en facebook-like knap på siden... tror lige jeg husker ham på den. Google plus må jeg lige kigge lidt nærmere på; alt lidt nyt for mig. 

vh.  Maja. 

Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mickel, 

Tak for kommentar. Checker straks mht. ankertekst!! 

vh. Maja. 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Akra:
Affiliate var nyt for mig, så det checker jeg straks. 


Her kan vi helt sikkert hjælpe dig i gang, og mangler du bannere så skal vi også nok lave dem for dig :)
Skriv en PM/besked via Amino og så tager vi den derfra :) 

Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja

Jeg syns hjemmesiden er rigtig flot og har et lækkert udseende! Det passer godt med at det er luksus-tøj.. 

Hvordan markedsføre du det? På hvilke platforme? :)

Mvh

Louise

Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise, 

Tak for dine kommentarer. Jeg har indtil videre forsøgt på mødre-netværk, facebook, LinkedIn, forskellige grupper, hvor det er relevant. Men tager meget gerne imod konkrete forslag til platforme, hvis du har nogle? 

vh. Maja. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)