Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaringer med just eat og e-takeaway

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle sammen

 

er der mon nogen herinde som har lidt erfaring med justeat.dk eller e-takeawy.dk i deres butik jeg har overvejet om det var noget for mig men det ville da være rart at høre lidt om det fra  nogen der har det i deres butik først

 

får man flere kunder af det eller er det bare de samme kunder der bestiller på en anden måde ?

hvordan med ventetid på maden når man også modtager bestillinger over telefonen ?

og hvis der ellers skulle være noget det var værd at vide

 

 

jeg håber der er nogen der kan øse lidt af deres viden

 

Ole

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kan jeg naturligvis kun skrive fra en kundes synspunkt, men det kan vel som sådan også bruges til noget :)
Jeg benytter primært just-eat fordi man har muligheden for at betale med dankort og samtidig få maden bragt ud. Mit foretrukne pizzaria er ikke på just-eat, hvilket betyder at jeg meget ofte må bestille mad andre steder fra (så ja, jeg skulle mene at man får flere kunder ved det).
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der just-eat rykker er hvis du bringer ud. og at du bringer ud selvom man kun bestiller for 50 kroner.

Jeg har via just-eat prøvet alle pizzaerier i horsens der bringer ud for 50 og derover, og jeg er også snart igennem Vejle ;)

Så er egentlig enig med Sune, jeg tror bestemt det kan give flere kunder.


Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg var til et foredrag med Jesper fra just eat, og de tal han lagde frem var temmeligt overbevisende.
I følge ham, havde pizzariaer som var kommet på just eat oplevet en salgsfremgang på 40% (så vidt jeg husker, er ved at være et stykke tid siden), hvilket jo må siges at være en hel del.
Hvis du kontakter dem, så er jeg ret overbevist om at du kan få tallene oplyst.

Mvh Peder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også kun gode erfaringer med begge koncepterne. Både som kunde, på www.engodsag.dk hvor vi samarbejder tæt med dem begge samt generelt hear-say i branchen.
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har engang arbejdet på et pizzaria som benyttet både Just-eat.dk og takeaway.dk .Jeg  synes bestemt  det kan betale sig at være medlem af Just-eat.dk ,især hvis man bringer mad ud af hustet.Pizzariaet som jeg arbejdet på, tjente ca 30-40% af deres omsætning via just-eat. Just-eat.dk har typisk "givert" alle de pizzaria som er medlemer af dem en elektronisk box, når folk bestiller mad via nettet, modtager pizzariaet Ordren gennem denne box. Pizzaria har ved modtagelse af en kundeordre mulighed for at annulerer den, eller sætte udbringstidtis op...og kunden få online besked.

Sådaaaaan

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
tak for alle svarene

 

det lyder som om det helt sikkert er værd at overveje

 

hvem kunne ikke godt tænke sig lidt ekstra omsætning i butikken   

 

hav en go weekend

 

ole

Tilmeldt 1. Jul 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen som ved hvad det koster at være på just-eat, som pizzaria fx.?

Det er jo ikke ligefrem fordi at de reklamerer alt for meget med deres priser på deres side.

Please tell me ;)

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Just-eat  tager vist 7% af den omsætning, du får via dem. Så der er ikke noget fast beløb du skal af med hver mrd.

 

Du skal bare ring til dem.....Ringer du idag, tro mig de er hos dig samme eller næste dag.(De ved hvordan man skal drive forretningen hehehe)

Sådaaaaan

Tilmeldt 1. Jul 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-06-2007 15:33:39
Forfatter: Imran
Hej

Just-eat  tager vist 7% af den omsætning, du får via dem. Så der er ikke noget fast beløb du skal af med hver mrd.


Du skal bare ring til dem.....Ringer du idag, tro mig de er hos dig samme eller næste dag.(De ved hvordan man skal drive forretningen hehehe)



okay, så de 7% er det eneste man skal betale til dem ? Alt andet er gratis?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)