Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privatpakker til Sverige?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har udvidet vores forretning til Sverige og skal nu til at sende privatpakker fra DK til kunder i Sverige. Hvad er jeres erfaringer her?

Vi har fået et tilbud fra Post DK, men jeg synes prisen er meget høj i forhold til privatpakker i DK. Men vi har dog heller ikke prøvet det før, så måske prisen bare er høj? (cirka 90 kr. per pakke)

Kan i anbefale andre metoder? Vi skal cirka sende en 3-4000 privatpakker om året til Sverige.

Jeg overvejede selv at køre til Malmø og sende dem direkte fra det svenske postvæsen, men det tyder på, at man skal have svensk adresse for dette?

Ser frem til at læse jeres forslag :)

 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle I prøve at sende til Norge ;-)

Men OK, ja - det er dyrt med Postdanmark, men om virker for dyrt synes jeg kommer an på den samlede pris på jeres produkter, I sender. 90.- oveni en pris på 2000.- virker mindre end 90.- oven i 50.-.

Jeg sender fra tid til anden bøger ud fra et forlag, jeg er med i, og tager gerne til Malmö for at sende - fordi jeg ofte kommer der alligevel. Det er ikke noget problem at sende ..

Postdanmark og Postsverige er i øvrigt vist fusionerede.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
En del svenske webshops bruger schenker

http://www.logistics.dbschenker.se

http://www.logistics.dbschenker.se/file/1809012/data/priser_villkor.pdf
Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Schenker leverer for GLS i Sverige, så det er garanteret en del af årsagen, derfor kunne du evt også høre GLS eller alternativt DSV, de sender med GLS i deres kurerafdeling og har rigtig skarpe priser (måske bedre end du kan få), henter ved din dør og smider labels på pakkerne.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)