Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en SEO strategi?

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I Love SEO:
ej ingen hjemmeside. Jeg sælger ikke seo, men vil gerne vove pelsen og sige min viden strækker sig langt videre end flere af de personer herinde som sælger.

Hehe godt med dig :-) - Du lyder ellers til at være i bedste overbevisning :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I Love SEO:
Som jeg også sagde så er det kun fornuftigt at lave det på den måde, og det er kun fornuftigt at tage stor hensyn til brugeren, og ja der udføres stort set altid sammen med seo. Du kan dog ikke sige at konverterings optimering og brugeroplevelse er seo, selv om der ofte er flere elementer derfra i seo.
Nu siger du det jo igen, SEO er lig med brugervenlighed.

Man får bedre placeringer af at hastighedsoptimere
Man får bedre placeringer af at skrive gode tekster til brugeren
Man får bedre placeringer af at skrive en god overskrift
Man får bedre placeringer af en god title som sælger og passer med det brugeren søger efter
man får bedre placeringer ved at lave en bedre linkstruktur
Man få bedre placeringer af at lave en god intern linkbuilding
man får bedre placeringer af at lave ordentlig struktur kode
man får bedre placeringer af at have en god serverplacering
man får bedre placeringer af at håndtere sprog ordentlig


og igen jeg kunne blive ved.

alle ovenstående ting har med SEO at gøre, og ikke mindst med brugervenlighed og brugeroplevelse at gøre. kan du ikke se det, så ved du reelt set ikke så meget om SEO som du ytre at du gør i forhold til så mange andre her inde på Amino.

I Love SEO:
Basalt set så kan du jo sige at du sagtens kan blive nummer 1 med en side der er tudegrim og forfærdelig designet, med tekst der er skrevet af en abe og som intet relevant indhold har til brugeren. Det er bare fakta, og dermed så handler seo, og det at blive nummer 1 ikke om brugeren, ellers ville det jo ikke kunne lade sig gøre at blive nummer 1 med en side som den jeg lige har beskrevet.
Det kan det bestemt, basalt set.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ja det rigtigt det ikke altid nemt og være ny -

 

Du kan ikke forlange at alle mennesker  kan lig en på 20 indlæg - sikker på der er en masse som syntes jeg er dum.

jeg har selv mere end 20 års it erfaring, og har lavet nogle af de største netværk og firewall løsninger i norden for banker m.v   

og flok tror også jeg lyver og kan ikke forstå det med computer og server   /    Men sådan -  er det bare. og være ny

 

Gør dig selv den tjeneste -  stop med at være anonym,  det holder ikke  og det  giver ikke respekt hos flok. 

ikke mere fra mig i denne sag   <->  håber alle får en god dag

 

/Nikolas D     --   [:}-|-<

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

seo er at have alle ting med

men her er en list hvad der betyder noget http://www.vaughns-1-pagers.com/internet/google-ranking-factors.htm

men med de seneste opdateringer spiller tiden bruger er på siden og bomærke gooogle plus med videre , så bruger bestemmer mere nu , derved seo er mange ting ikke kun titler tags tekst men også videoer og få folk til kommenterer ens side  på de social medier med mere og likes dem .

jeg kunne ikke finde den nyeste liste men ved social rank faktor og tiden bruger er på siden spiller mere ind nu end det gjorde før så gør din side rigtigt spændende for brugerne er en ekstrem vigtige rank faktor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)