Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina, problemer med commercial invoice.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg fik mine sager frem.

De blev stoppet i tolden, og da jeg ringede til dem, sagde de bare der var vrøvl med fakturaen. Jeg sendte en mail med den Rigtige faktura(CL), og mit CVR nr. som de også havde glemt at skrive på pakken.

De blev frigivet fra tolden dagen efter, og jeg modtog dem så uden ellers problemer.

Alle tingene var i kasserne,

Angående valg af importør: Det er vel altid lidt af en chance. Men kiggede på følgende ting før jeg besluttede mig for at stole på netop denne importør:

- De havde en "Guld Stjerne" inde på alibaba.com 

- De havde en prof. hjemmeside

- Jeg kunne finde mange google søgninger omkring dem, men intet vedrørende fusk

- Hans email var hansnavn@detsammesomfirma

Vigtigst af alt: Jeg betalte via Paypal. (De har en ekstra sikkerhed) + Firmaer der normalt fusker tager ikke imod paypal. Det er normalt dem der kun tager imod CC og West. Union man skal passe på. (Så vidt jeg har forstået).

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Må jeg forstyre tråden med et tillægs spørgsmål?

Hvad nu hvis jeg skal sende UD af DK. I enkeltpakker - Altså ikke partier, container M2 osv.

Findes der firmaer, der (billigere end Post DK) Kan sende internationale (hele verden) ENKELTE forsendelser til erhvervs og privat personer?

Tak - KRAM Remoulade-Rikke.com

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

RemouladeRikke:

Hej!

Må jeg forstyre tråden med et tillægs spørgsmål?

Hvad nu hvis jeg skal sende UD af DK. I enkeltpakker - Altså ikke partier, container M2 osv.

Findes der firmaer, der (billigere end Post DK) Kan sende internationale (hele verden) ENKELTE forsendelser til erhvervs og privat personer?

Tak - KRAM Remoulade-Rikke.com



Når du får styr på dine fødevarecertifikater og tilladelser, så skriver du bare :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget normalt at din leverandør eller shipping agent i Kina der har skrevet mindre værdi på fakturaen. Det betyder ikke at din leverandør/importør er dårlig.  Hvis du ikke vil have det sådan, fortæller dem i forvejen om det.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)