Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisystem - hvilket?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
E-conomics er meget nævnt her i tråden...det er vist lidt et trend-system kan man fornemme. Jeg kender ikke systemet men har lige nu prøvet sådan et prøve abonnement. Mine erfaringer er, at det er et fint design...pænt og nemt at overskue, men hvad gemmer der sig "bag skallen"?? Ja den daglige arbejdsrutine er jo indtastning af kassebilag OG lige netop det billede ser møghamrende irriterende ud - og det er det også. At de forskellige indtastningsfelter er lavet på den måde det er, ville gøre min daglige indtastning 3 gange så lang...tidsmæssigt.

 

Har I prøvet at se hvordan man ændrer en fakturas udseende??? Man skal vist have udviklet programmet, for at kunne ændre på en faktura....men det er sikkert noget "de" gerne gør for kunderne - for PENGE.

 

Jeg kender den billigeste udgave af Summa Summarum og har bestemt ikke meget pænt at sige om den....måske er jeg for godt vant med mit eget system.

 

Når man vælger et system skal man nok gøre sig klart, hvad ens behov er - på på kort og især lang sigt. Det nytter ikke noget at have et system, der efter ½ år begrænser en bla. mht. antal poster og konti. Nogle systemer er billige i "indkøb", men når man når en vis grænse og skal udvide...ja så kan de blive dyre.

 

Jeg er glad for at have fundet et system, der ingen begrænsninger har, hverken på omfang og indhold.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Online og Flerbruger er vigtige ord, så er er Admind en mulighed. Ellers kan jeg varmt anbefale Summarum.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har virkelig gode erfaringer med WinKompas!

Man kan downloade en fuld funktionel demoversion af økonomisystemet WinKompas på kompas.vismasoftware.dk

Demoen er begrænset til 500 transaktioner, men kan opgraderes.

Systemet er meget driftsikkert og kører på standard SQL database og kan dermed integreres med næsten hvad som helst.

Der er et hav af specialfunktioner fx afgiftberegning, fragtberegning og abonnementstyring og udbyderen tilbyder også forholdsvis billig integration til kasseterminal og webshop.

Hvis der behov for lidt mere end simpel debit/kredit er dette et meget godt sted at starte...

 

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Ved du om winkompas kan integreres med en modificeret oscommerce shop? Skal jeg have min egen udvikler til at gøre det? Har du erfaring med, om det kan håndtere flere sprog og fælles lagerstyring?

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Xeniaa 

Jeg ved ikke om der eksisterer integrationer imellem oscommerce og WinKompas, men da WinKompas kører på standard SQL-server burde det kunne lade sig gøre. Du bliver nok nødt til at kontakte leverandøren for at få at vide hvad mulighederne er (det koster vel ikke noget at spørge).

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)