Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgør med den traditionelle kunstbranche - vil du være med?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Maleri-online.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den danske kunstbranche er kørt fast og nye kræfter må til!!

Jeg søger brug derfor en person med erfaring, som har flair for økonomi (eller
kender nogen), markedsføring og evnen til at gennemføre projekter.
Derudover så skal personen være klar på at investere en del tid i projektet
da det har brug for at blive "løbet i gang" før det vil kaste noget af sig.


Send mig en mail for yderligere oplysninger: Niklas@Maleri-online.dk

Se mere på www.Maleri-online.dk

Læs mere nedenfor

Kort om virksomheden

På www.Maleri-online.dk kan du handle direkte med kreative kunstnere fra hele Danmark. Vi har udnyttet nettets fleksibilitet og tilgængelighed og gjort det muligt at købe kunst døgnet rundt, lige når det passer dig. Som mellemled imellem dig og kunstneren sikrer vi dig den samme tryghed og service som du kender fra den fysiske handel.

Kulturkamp

Vi ønsker at styrke den kunstneriske mangfoldighed og gøre det nemmere for den almindelige dansker at finde et helt unikt maleri, til en fornuftig pris.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil kun knytte et par kommentarer til det du skriver.

N.Otzen:
Vi ønsker at styrke den kunstneriske mangfoldighed og gøre det nemmere for den almindelige dansker at finde et helt unikt maleri, til en fornuftig pris.

Det har aldrig været så let for den almindelige dansker at finde kunst som nu og de sidste 5-7år. Kunstnere er vi alle og der findes skanpt det menneske der ikke enten kender en der maler eller har et Pava maleri hængende. 

--

I har 353 kunstnere tilknyttet men tjener stadig ingen penge (ud fra det du skriver), og det tror pokker. For er der noget jeg har lært gennem 12 års praktisk erfaring (galleri, bestyrelsesposter i kunstbranchen og direkte nummer til mange af de største i branchen), er det at folk simpelthen ikke køber kunst online medmindre det er auktionssider. Der har været (groft sagt) 30 andre sites der har prøvet dette koncept siden 2005 og ingen af dem lever i dag. 

--

I skal tænke HELT NYT! For lige nu er det nøjagtig det samme som alle andre sites har forsøgt. Og jeg siger helt og aldeles nyt! :)

Bare et par gode råd fra en gammel erfaren rotte.... 

Held og lykke derude :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)