Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til både btb kunder og private forbrugere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.

 

Kan I hjælpe mig med at finde en god (og gerne billig) løsning/udbyder af følgende webshop.

 

Det er meningen at man som privat forbruger kan gå ind på hjemmesiden og købe vores produkter som enhver alm. webshop.

 

Men derudover er det meningen at BTB kunder også kan oprette sig, men få vist andre priser end slutbrugeren/privat

 

Kan I hjælpe ? På forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Dandomain har et modul, i deres webshop-løsning, som gør dette muligt. Det er rigtig smart, og gør præcist det du skriver muligt.

// Jesper Skov

 

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-06-2007 20:55:20
Forfatter:HAFA
Hej med jer.


Kan I hjælpe mig med at finde en god (og gerne billig) løsning/udbyder af følgende webshop.


Det er meningen at man som privat forbruger kan gå ind på hjemmesiden og købe vores produkter som enhver alm. webshop.


Men derudover er det meningen at BTB kunder også kan oprette sig, men få vist andre priser end slutbrugeren/privat


Kan I hjælpe ? På forhånd tak



Jeg kan godt tilbyde dig en løsning, der kan håndtere forskellige priser til forskellige kundegrupper, dog kan man kun fastsætte en procentvis rabat - f.eks. -10%, samt man selvføgelig har mulighed for angive at priserne skal vises uden moms.

InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det kan vi godt klare.

Vores webshop løsning er baseret på osCommerce med intrgration til SummaSummarum.

Du opretter de B2B du ønsker, og angir med hvilken procentsats de skal have rabat.

Jeg har sendt dig en PM.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)