Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp mig til tops - der skal sælges billige solbriller

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer, da jeg nu har læst en uhyggelig mange indlæg omkring andre der får kritik omkring deres webshop har jeg nu tænkt at jeg vil have kritik af min så jeg kan lærer det.

Men først lidt om mig:

Jeg er en ung mand på 23 år som har fuldtidsarbejde i superbest som afdelingsleder, men som timerne går og man har sat en masse dåsetomater op i løbet af dagen går jeg og udtænker alverdens forretnings idéer. Nogle af dem er blevet udført til fiasko og andre kører meget stille og roligt.

Lidt pt har jeg: www.StudieGear.dk som sælger kontor artikler til private og firmaer. Jeg har intet varer lager(dropshipping) eller webshop omkostninger da den er gratis og jeg bruger paypal) Jeg har også www.Solbrille-Experten.dk som er mit nyeste projekt og det som jeg gerne vil have kritik på.

Solbrille-Experten.dk er en webshop som henvender sig til det danske folk som gerne vil have nogle lækre solbriller til en billig penge. Alle mine solbriller koster 69,- pr styk og fragten er 14kr hvis ikke du køber 2 par så den nemlig gratis :)

Jeg er igang med at få lavet reklame hos partner-ads og tradedoubler, der har jeg tænkt mig at vælge CPA så det kun koster mig hvis de virkelig giver salg. Har også CPCfacebook men det bliver hurtigt dyrt hvis man ikke holder øje, jeg har fået 22 klik og 2 salg hvor ud af det ene var dirkete fra google i kampange perioden.

Hvad syntes i om siden, hvad har jeg gjort galt ( jeg ved jeg har lavet fejl ) hvordan gør jeg det bedre, ja midlest talt skyd mig i sænk så jeg kan lappe mig flag skib og bliver rustet bedre til kampen om den bedste solbrille butik på nettet.

Tak på forhånd til alle der vil hjælpe mig.

Mvh Mike Drøhse Jensen - Drøhse Salg - Solbrille-Experten.dk - StudieGear.dk

 

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Umiddelbart ser det jo meget lækkert ud, men der er dog lige nogle ting:

hvorfor log in?

cpr mangler.

siden loader meget, meget langsomt.

slideshow på forside er lidt for hurtig.

rabatten ved køb af 2 par briller vises ikke i kurven.

Malthe

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe

mange tak for din kritik.

Jeg ved ikke hvorfor den loader så langsomt og det ved min webmaster heller ikke :S

Slideshowet er vi igang med at få rettet :)

og det med rabatten skal jeg nok få fixet, mange tak for hjælpen.

Login er for at bibeholde kunden til når jeg engang får flere nye solbriller.

Cvr nr osv kommer snart i bunden men meget godt pointeret.

endnu engang tak for hjælpen.

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøbskurven virker tilsyneladende ikke altid, da hvis jeg smider et par briller i kurven, og trykker på "Check ud" så er kurven pludselig tom nogle gange.

Og ja, at man skal oprette en konto for at handle ved dig, vil ihvertfald gøre at jeg fandt et andet sted, da jeg ikke gider skulle bruge tid på at oprette en bruger, for at købe en enkelt vare.

Og så dit logo med et VISA og DK kort i bunden, modtager du så dankortbetaling? Hvis du gør, så er det det forkerte logo du bruger, hvis du ikke gør, må du ikke reklamere med et dankort.

Dine forretningsbetingelser mangler også, du skal have synlige handels, betalings og leveringsbetingelser osv.

Men, som get-staked også siger, så loader siden MEGET langsomt, så langsomt at jeg normalt bare ville lukke den igen inden den åbnede, og så ville prisen være ligemeget.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed webshop!:)

Dog synes jeg at dit slideshow er lidt stor...

Og så ville jeg også fjerne det "lille" slideshow (accessories)

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler også en Facebook side...

Samt nogle social bookmark knapper;)

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må se om jeg kan få ændret det med profil, fordi jeg kan faktisk godt give dit ret når jeg tænker over det.

det med forretningsbetingelserne får jeg rykket frem til forsiden. og der laves nye kort til bunden fordi min webdesigner havde misforstået det.

Nogle der ved hvad jeg kan gøre for at få den til at kører hurtigere ?

Men tak for din tid og venlighed Silversand

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at få lavet en ordenlig facebook side, før den er færdig kan jeg ikke tillade mig at vise den frem :)

 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliate10.

Mange tak for dine indlæg og din tid.

Jeg syntes selv at slideshowet er perfekt størrelse, da jeg mener at det er det der skal sælge billige solbriller temaet. men det er måske kun mig ( i må endelig sige hvis der er andre der finder det for stort)

Jeg er også blevet ret træt af det lille slideshow, tror kun det laver ballde iden i forhold til hvad det gavner, det ryger også væk.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hastighed siden mon ikke det spiller lidt ind du ligger samme med 3524 aktive domæner det er har en lille betydning så kunne være en ide at flytte hen et sted hvor der er færre webhoteller per server http://netnationen.dk/solbrille-experten.dk/  min anbefaling er meebox.net og du vælger pro 1 hos dem så er der speed på webhotellet Big Smile

cvr nummer i fodnoten på siden og kontakt siden og om jer siden op øverste der med det på disse sider .

giv billeder titler og tags derved er der en chance at de findes i google billedet søgning

hele siden igennem skrives lidt ens titler til google lav dem lidt mere varieret et gentagene ord over alle sider det er solbrille eksperten  find nogle andre ord det er bedste i seo at der er stor variation i titlerne på ens side.

frem med hvilken kort i tager mod dankort mastercard med mere vis i altså tager mod disse kort det kan jeg ikke se på siden om i gør

betingelser ved køb en vare kan jeg ikke se på din side , lav nogle eller mere frem med dem mange vil sikkert mere handle vis de kan se denne side .

social medier der er det en fordel med google plus på siden og facebook det er smart markedsføring at få kunder til at anbefale en igennem disse sider

videoer på siden kunne klart også sælge siden bedre og her lidt diverse tips http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)