Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Skal jeg uddanne mig til Cand. Merc i innovationsledelse eller Strategic entrepeneurship?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  GADRR Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg mener, at mange herfra, med deres erfaring kunne give et hjælpende bud på hvilken kandidat, der hvilke kunne give de bedste værktøjer målrettet erhvervslivet. Kort beskrivelse - 

Cand.merc.-profilen i innovationsledelse retter sig primært mod den strategiske styring af innovationsprocesser i virksomheden

http://www.sdu.dk/en/Uddannelse/Kandidat/CandMercMgmtInnProOd

Med en kandidatuddannelse i cand.merc. Strategic Entrepreneurship vil du have særlige kvalifikationer til at facilitere entreprenørielle aktiviteter i en international sammenhæng

http://www.sdu.dk/Uddannelse/Kandidat/CandMercStratEnt

Hvis folk har forslag til andre kandidater, skal i være velkomne, så længe den udstedes af Syddansk universitet og HA giver adgang til kandidaten. Jeg vil ikke skrive mere, men blot give jer muligheden, for at beskrive jeres tanker omkring emnet. 

På forhånd Tak. 

David

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejde det samme, men det faldt alligevel på Cand.Merc.Fir...

I sidste ende handler det om at omsætte dine beslutninger til en målbar værdi = cash!

Det er en god start på iværksætteri at have 100% styr på det med tal Stick out tongue

Held og lykke med det

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvilken uddannelse du vælger på et universitet, kan du altid styre nogle af fagene i den retning du ønsker.

Jeg har selv en cand.merc.logistik fordi logistik og operationsanalyse interesserer mig. Jeg havde et fag, der hed Entrepreneurship, men jeg kan ikke vurdere værdien af et enkelt fag i den store sammenhæng. Jeg tror ikke du skal vælge uddannelsesretning efter hvad du vil være men efter dine interesser.

Hvis du er økonom og har et speciale i logistik, så kan du arbejde i samtlige virksomheder eller være selvstændig konsulent. Det er konkrete problemstillinger i forhold til markedsføring eller strategi og ledelses Voodoo ;-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)