Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikeltilbud; 20 øre pr. ord (ekskl. moms)

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Nicolai Busekist Ohlsen:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Tom:

Må lige give et besyv med. Efter levering af de aftalte artikler til aftalte tid, blev de leverede artikler gennemlæst og bestilte med det samme fortsættelserne :-)

Lyder godt. Så glæder jeg mig endnu mere til min levering :-) 

Jeg godt igang med dine artikler ;-)

Artikler modtaget. Fuld tilfredshed. Yes Du kan forventer flere ordre i fremtiden.

Hej Brian,

Det er jeg glad for at hører!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Endelig! Nu er der igen blevet plads i kalenderen til flere tekstopgaver. Forrige gang blev jeg overvældet af bestillinger, og har fået en lang række positive tilbagemeldinger, hvilket har resulteret i, at jeg har sat prisen op til 20 øre pr. ord.

Jeg har altid fokus på kvalitative og læsbare tekster - jeg er ikke af den opfattelse, at en SEO-tekst blot skal være skrevet med henblik på søgemaskinerne, men også med henblik på relevant og velskrevet indhold, der er spændende og informationsberigende for dine kunder.

Desuden vil jeg også gerne tilbyde min ekspertise indenfor tekstforfatning på engelsk. Engelsk har og vil altid være som et sekundært modersmål for mig. Jeg har siden første engelsktime hægtet mig ved sproget og hyppigt benyttet det i min hverdag. Jeg kan skrive engelsk tekster for den nette sum af 30 øre pr. ord.

Jeg håber endnu engang at i, mine kære med-Amino'er, vil overvælde mig med tekstopgaver - både danske og engelske tekster.

Slutteligt vil jeg blot ønske enhver af jer en formidabel søndag aften!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)