Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing erfaring, Ny Webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 70
Fra  More4You.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino´er

Jeg har netop startet min nye webshop op...

Og skal derfor have spredt budskabet om min shop og optimeret eks. google søgning.

Men da jeg ikke er så skap i det vil jeg gerne høre lidt om jeres erfaringer omkring dette, hvordan kommer man rundt til så mange som muligt..?

Mvh Kenneth Krarup

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

det er et stort arbejde og kræver en ihærdig indsats.

er der lavet søgemaskine optimering

har du overvejet AdWords annoncering, man kan finde ret meget info omkring dette emne.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 70
Fra  More4You.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du uddybe 

Boblekonvolut.dk:
søgemaskine optimering
?

Mvh Kenneth

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

prøv at surfe lidt rundt på denne side, 

http://www.riveronline.dk/hvad-er-seo

Jesper som har denne side har undervist på et kursus jeg har været på, men jeg er selv nybegynder på dette område.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Tillykke med din nye webshop, fedt at få gang i. Du skal nu igang med at skaffe nogle henvisninger til din hjemmeside, og noget omtale. Du kunne starte med at skrive din nye webshop adresse her i tråden.

Kontakt evt. nogle af dine leverandører om de kan henvise/linke til din hjemmeside. Jo flere steder du kan få synliggjort din side des bedre. Hvad sælger du I shoppen?

Hvis du starter op med noget adwords annoncering, kan du hurtigt få nogle besøgende til din side.

Håber det kan bruges til lidt hjælp

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

gå på underenplov.dk

her kan du få hjælp til billig penge eller skal du ringe til 71 99 43 43 de kan også hjælpe dig men det koster lidt mere, men mere effektivt.

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 70
Fra  More4You.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange svar... Kan helt sikkert bruge dem, min side hedder eBoost.dk kig gerne ind.. ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Krarup:

Mange tak for de mange svar... Kan helt sikkert bruge dem, min side hedder eBoost.dk kig gerne ind.. ;)

din siden udnytter ikke google viser op til 70 tegn der bliver faktisk kun brugt et ord gennemsnit på siden og det siger ikke ret meget om dit produkt.

få oversat alle produkt beskrivelser til danske og brug ikke direkte kopi af producent produkt beskrivelser lav dine egen unikke projektbeskrivelser det giver meget mere i sidst for lige nu er din side  nærmeste umuligt at søgeord optimere da der massevis tester der ikke er oversat til dansk så få lavet det som nummer 1 nu .

handels betingelserne kan jeg slet ikke finde på siden frem med dem flere tør sikkert ikke handle vis man ikke kender dens webshops betingelser  

videoer kunne være en smart markedsføring

mere social aktive

skrive flere pressemeddelelser

bloggen løs på siden med masse vis nyheder på siden

ekstra ideer her her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

En meget grundlæggende ting er at få skrevet dit link (linkbuilde) på nogle gode relevante steder med høj pagerank (PR) så sørg for at få skrevet din URL rigtigt så der står http://www.eboost.dk - det nu et link som Google opdager og jo flere gange en søgemaskine finder dine links (URL) jo større chance har du for at komme frem i søgningerne.

En ny hjemmeside har altid pagerank 0 (PR 0) som er den laveste værdi for en hjemmeside. Facebook som er nok verdens mest besøgte hjemmeside har PR9 som er den højeste værdi for en hjemmeside. Jo flere links du for bygget, jo bedre indhold og værdi du giver læseren og højere du kommer i søgemaskinerne jo højere vil din PR os blive med tiden.

Det er bla. En af de tiltag man skal gøre sig for at blive fundet. Derfor du ser rigtig mange der skriver herinde med et link i deres signatur (i min pris 5998,- står min URL http://www.eudesign.dk gemt) Så jeg for et aktiv link hver gang jeg deltager i en tråd.

Det aller vigtigste vil altid være at give læseren det mest relevante Info og værdi, så skriv altid de bedste artikler og mest indholdsrige tekster.
Dette kan man gøre ved bla. At have en youtube kanal, twitter, google+, facebook eller en blog hvor du giver mere værdi for kunderne.

Fx. Skriver dybdegående om de funktioner et ur har, i hvilke sammenhæng de bruges, filmer et ur i aktion og tilbehøret og ligger ind på youtube, fortæller om sikkerheden osv. osv.

Ellers en flot hjemmeside syntes jeg.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 70
Fra  More4You.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael og Jesper tak for svarene jeg vil straks gå i gang med at følge jeres råd, men da det er en enkeltmandsvirksomhed så tag det lige lidt tid da jeg skal passe mit job hos Falck også ;) men det bare at gå igang...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)