Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Delvist kontraktbrud fra mit gamle firmas side, hjælp søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den situation at mit gamle firma har solgt en webshop og min partner i dette firma reagerer ikke på mine henvendelser om de ting som ifølge kontrakten skulle laves på den webshop i forbindelse med salget.

Shoppen blev solgt i oktober 2011, men der er ikke blevet lavet de ting endnu, selvom der er blevet rykket for det 2 gange pr måned siden februar.

Vi ejer firmaet 50/50 og jeg har overholdt mine aftaler af kontrakten overfor køber. Kan jeg gøre noget for at få dette afsluttet så det ikke går ud over mig selv? Planen er at firmaet (I/S) skal lukkes med det samme handlen af webshoppen er fuldført, men det er den jo ikke så længe min "partner" ikke fuldfører hans opgaver.

Gode råd modtages med kyshånd!

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det under DKK 30,000 - 50,000 så glem det og kom videre. Er det mere og er du sikker på du har ret (kontrakt m. m. ) så overvej sagsanlæg. Husk på det tager tid, koster penge, nerver og oceaner af tid.

Luk det, find en anden og kom videre. Tænk på hvad du har tabt siden 2011 ved ikke at være live....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen er i omegnen af 100.000 og der er ikke tabt noget siden da. Jeg har i mellemtiden startet mit eget firma og forfulgt mine egne ideer og planer.

Jeg vil blot gerne have dette overstået og få lukket det firma. Mht. saganlæg så er der ikke penge til sådan noget. Det jeg overvejede var om der var mulighed for at hyre en programmør til at ordne de sidste få ting som min partner ikke har fået ordnet, uden at han skulle have noget at sige.

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)