Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor der kurser i opstartning af webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg arbejder som salgsassistent med tøj i fokus.

Det seneste år har jeg leget med tanken om at opstarter en webshop engang i fremtiden.

Men jeg vil gerne have nået mere viden omkring det først, da kun har erfaring fra fysiske butikker.

Så tænkte jeg på at tage nået kursus i det. Men jeg kan simpelthen ikke opdrive nået i Køge, Roskilde eller København.

Kender i nogen gode kurser i kan forslå?

Mvh Sofia

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia.

Der er rigtig mange forskellige løsninger på webshops, så derfor skal du nok først tænke lidt over hvad du kunne tænke dig at arbejde videre med.

Der er rigtig mange der tilbyder gratis "uddannelse" online, så det er helt sikkert værd at kigge nærmere på i starten.

Personligt synes jeg at Magento webshop løsningen er super lækker, en hurtig google søgning fandt dette kursus i kbh : http://www.pointe.dk/magento-webshop-kursus.html

Der er meget god viden omkring opstart af webshop og den slags, så hvis du hænger fast herinde vil du helt sikkert lære noget. Smile

Mikkel

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia,

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på http://www.ibckurser.dk . Det ligger i Kolding, men  er klart det bedste og billigste i landet. De har en masse forskellige kurser indenfor det du efterspørger.

Med venlig hilsen
Patrick Dimingu

Fra Thisted
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 16
Fra  Solvex IT ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia.