Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor der kurser i opstartning af webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg arbejder som salgsassistent med tøj i fokus.

Det seneste år har jeg leget med tanken om at opstarter en webshop engang i fremtiden.

Men jeg vil gerne have nået mere viden omkring det først, da kun har erfaring fra fysiske butikker.

Så tænkte jeg på at tage nået kursus i det. Men jeg kan simpelthen ikke opdrive nået i Køge, Roskilde eller København.

Kender i nogen gode kurser i kan forslå?

Mvh Sofia

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia.

Der er rigtig mange forskellige løsninger på webshops, så derfor skal du nok først tænke lidt over hvad du kunne tænke dig at arbejde videre med.

Der er rigtig mange der tilbyder gratis "uddannelse" online, så det er helt sikkert værd at kigge nærmere på i starten.

Personligt synes jeg at Magento webshop løsningen er super lækker, en hurtig google søgning fandt dette kursus i kbh : http://www.pointe.dk/magento-webshop-kursus.html

Der er meget god viden omkring opstart af webshop og den slags, så hvis du hænger fast herinde vil du helt sikkert lære noget. Smile

Mikkel

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia,

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på http://www.ibckurser.dk . Det ligger i Kolding, men  er klart det bedste og billigste i landet. De har en masse forskellige kurser indenfor det du efterspørger.

Med venlig hilsen
Patrick Dimingu

Fra Thisted
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 16
Fra  Solvex IT ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia.

Jeg er enig med både Mikkel og Patrick's anbefalinger!

IBC arrangerer bl.a. dette kursus hen over 8 undervisningsdage, hvor man får hjælp til opbygge sin egen webshop i Magento:

http://www.itkurser.net/index.php?/Kurser-og-uddannelser/Magento-Webshop/magento-webshop-vil-du-gerne-saelge-varer-pa-nettet.html

Fuld pris er kr. 4.136,-, hvilket må siges at være billigt. Men afhængigt at uddannelses niveau, og om du evt,. går ledigt, så kan prisen faktisk gøres endnu billigere. Det kan du læse mere om på under "Tilmeld dig". Næste kursus start er 13. september.

Held og lykke, med det hele, og send gerne en "update",

med dit valg, og dine erfaringer med dette.

Mvh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sofia

GO FOR IT!!!!

MEN (det er der altid...)

Jeg vil give de andre kloge mennesker ret omkring Magento som en fantastisk webshop platform. Jeg har tidligere siddet som Salgsansvarlig hos DK's største Magento hus og ved deraf, at platformen kan være en "stor udfordring" både hvad angår lige at sætte sig ind i dens funktioner, men også økonomisk, hvis du skal have testet om der er plads til en der sælger tøj på nettet.... mindes at have set, at der er andre tøj-webbutikker :))

Det bringer mig til næste MEN, eller rettere HVORFOR....

Udover at gå på et webshopkursus/online marketing, anbefaler jeg at du laver et skriv om, HVORFOR folk skal købe i din webshop, HVORDAN du vil skille dig ud fra mængden så du ikke bliver endnu en butik, MEN i stedet bliver DEN butik.

Håber du kan bruge ovenstående, ellers "undskylder" jeg forstyrrelsen  :)

 

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til alle for de gode ideer, råd og opbakning :-D jeg vil helt sikkert kigge nærmere på det i aften, når jeg kommer hjem. Nogen af jer gav råd om at tænke over præcis hvad ens koncept skal være og hvordan man vil skille sig ud. Det er jeg igang med :-) har undersøgt en masse mærker og stilarter. Jeg bruger min ferie i år på at tage på bl.a. Forskellige rock festivaler i både Danmark og Tyskland for at få ekstra inspiration. I Tyskland har de workshops på festivalen hvor man kan blive præsenteret for nye brands mm..
Jeg er meget grundig når jeg går igang med nået og stille mig selv overfor problemstillinger jeg kunne komme ud for inden jeg overhovedet går igang. Det er også derfor jeg vil bruge de næste 1-2 år på at samle en masse viden, ved siden af mit arbejde, så jeg er godt rustet og lagt den perfekte slagplan ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)