Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sweetdeal.dk virker det ? Hvad er dine erfaringer og hvad er faldgruber ?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Fashion-Seller:

parterapeuten:

Plus de kuponer de sælger har de en særlig aftale at kunder kan returnere dem efter købet, som efter min mening fuldstændigt åndsvagt, da hvis det er 100 solg i virkelighed få du måske kun penge for 50 kunder. Tilbud i byen er lidt mere fleksible de tager kun 25 % .

ALLE dealside SKAL yde 14 dages returret i henhold til købeloven... Så at påstå at det er åndsvagt at overholde loven, ja den står for din egen regning! Jeg synes det er åndsvagt, at du ik gider sætte din ind i basale regler, før du begynder at kritisere dem...

Alle spiller efter samme regler, uanset om de hedder Sweetdeal eller Tilbudibyen!

PS hvis man læser Tilbudibyens handelsbetingelser, så yder de sjovt nok også 14 dages fuldreturret på alle værdibeviser i henhold til købeloven...

Huh sikke en måde at skrive på tag en kold øl.:)

Nej jeg taler ikke om 14 dages retur ret men selv om der er gået 50 dage kan kunder stadig returnere deres købte kupon og få penge retur.

Det mest underlige er at hvis kunden taber kupon og glemmer dem, så kan du ikke få dine penge , men det kan få swet deal, dvs du akn kun få dine penge hvis kupon bliver indløst.

det synes jeg så ikke at det er fair, når i forvejen tjener man ingenting.:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Århus
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft et samarbejde med dem, de er jo flinke nok og man får betaling for alle de "deals" der bilver solgt, (dvs. også dem der ikke indløses) men der går bare meget lang tid før de overføre pengene, faktisk 65dage...

MEN et godt tip, man kan godt få dem pruttede lidt ned i de antal procent de forlanger så du får lidt mere ud af det:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

hej jo 14 dags retur ret men swet deal mener at hvis der er gået et år har man stadig mulighed at returnere sin kupon og få penge retur, hvis ved kommende der har købt kupon mister den så swet deal få penge men du få det ikke! dvs at du få kun penge fra swet deal hvis kun faktisk indløse det.

Så frem for at angribe mig om alt mulige retur rets regler så læs hvad jeg mener og taler om....

Jeg forstår ik lige sammenhængen i dette snik snak, men ingen kan få pengene retur efter et år, da alle rabatkoder har en udløbsdato... 

Og vi kan kun læse det du skriver, og ikke det du tænker... Prøv evt selv at læse din første tekst igen! Og tak for en stjerne Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Nej jeg taler ikke om 14 dages retur ret men selv om der er gået 50 dage kan kunder stadig returnere deres købte kupon og få penge retur.

Det mest underlige er at hvis kunden taber kupon og glemmer dem, så kan du ikke få dine penge , men det kan få swet deal, dvs du akn kun få dine penge hvis kupon bliver indløst.

det synes jeg så ikke at det er fair, når i forvejen tjener man ingenting.:)

Lina gider du ik bare forholde dig til virkeligheden... Hos stortset alle deal sites, der får du pengene, også for uindløste koder. Så hvad er det lige du fabler om?
En kunde kan heller ikke tabe en kupon, som sendes pr mail. Og hvis mailen er slettet, så kan kunden få kuponen ved at kontakte udbyderen (sweetdeal mm). Så igen er det sort snik snak...
Og kunder der glemmer at indløse deres kuponer, dem får du også udbetalt...
I dit forrige indlæg sagde du over et år, men nu er det rettet til 50 dage. Det er en væsentlig forskel må man sige... 
Hvis du ik synes betingelserne er fair, hvorfor accepterer du dem så?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Idag kører jeg denne deal hos "dagens bedste" Mikkel , med leje af villaer i Thailand

Fordelen er som nævnt bla. følgevirksomhed - altså tilmeldinger til nyhedsbreve, nye kunder, markedsføring, salg af relaterede produkter ( andre villaer) osv. , som går direkte i min lomme.

I går fik jeg et kald fra endnu en ny side -  smsdeals.dk , hvor man betaler et upfront beløb istedet for løbende kommision, og man kan oprette så mange kampagner man vil for dette grundbeløb.

Det er også en mulighed - dog ikke for mig, da det kræver online booking/køb på hjemmesiden.

Men fint hvis du får prøvet det af - nedsiden er ikke stor :)

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Fashion-Seller:

parterapeuten:

Nej jeg taler ikke om 14 dages retur ret men selv om der er gået 50 dage kan kunder stadig returnere deres købte kupon og få penge retur.

Det mest underlige er at hvis kunden taber kupon og glemmer dem, så kan du ikke få dine penge , men det kan få swet deal, dvs du akn kun få dine penge hvis kupon bliver indløst.

det synes jeg så ikke at det er fair, når i forvejen tjener man ingenting.:)

Lina gider du ik bare forholde dig til virkeligheden... Hos stortset alle deal sites, der får du pengene, også for uindløste koder. Så hvad er det lige du fabler om?
En kunde kan heller ikke tabe en kupon, som sendes pr mail. Og hvis mailen er slettet, så kan kunden få kuponen ved at kontakte udbyderen (sweetdeal mm). Så igen er det sort snik snak...
Og kunder der glemmer at indløse deres kuponer, dem får du også udbetalt...
I dit forrige indlæg sagde du over et år, men nu er det rettet til 50 dage. Det er en væsentlig forskel må man sige... 
Hvis du ik synes betingelserne er fair, hvorfor accepterer du dem så?

Huh ja prøv det først så vil du se hvad det handler om istedet for alt mulige tanker som er ikke virkelighed, nu har jeg tilfældigvis prøvet at bruge dem .

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Jeg skal vel bare prøve så mange af de sider af som muligt ? :)

Koster mig jo ikke noget altså udover min tid, og så mulighed for at få faste kunder efterfølgende.

Satser man ikke lidt som iværksætter er man ikke iværksætter !!

/MIkkel

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Du er mere end velkommen til at oprette dig på www.kupoon.dk og det er ganske gratis for dig. Vi tager nemlig ingen provision af salget.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har rigeligt og rykke i nu med sweetdeal i flere byer og fået lidt samarbejde med anden pudser, men ellers tak for tilbuddet

Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel og Sarah.

Ved ikke om i allerede har valgt en side at bruge. Men jeg har erfaring fra flere steder som køber og kan kun sige, at dagensbedste er meget profesionelle. De leverer til tiden og jeg har aldrig haft klager på dem.

Generelt klager jeg ikke og har siden 2003 selv ført selvstændig virksomhed. Men Sweetdeal er meget uprofesionlle. Vi har ventet snart en måned på ting de lovede skulle komme efter 8 dage. Jeg har skrevet mails til dem. men de svarer ikke. Problemet som selvstændig ved at bruge sådanne sider, er at man jo som forbruger ikke 100% ved hvor fejlen for leveringen ligger og derfor udleder at også virksomheden der leverer varen ikke er professionel.

Jeg ville holde mig langt væk fra netop den virksomhed

 

 

 

 

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)