Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antivirus - Lige nu!

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at købe en antivirus, men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge. Jeg har undersøgt testrapporter, og har følgende jeg overvejer:

BitDefender Total Security 2013

F-Secure Internet Security 2012

AVAST Internet Security 2012

ESET NOD32 5

Hvad bruger i? - og hvad ville i evt. vælge af ovenstående?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bruger Microsoft security essentials, og er faktisk så tilfreds, jeg ikke ville betale for et antivirus.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger KasperSky den absolut bedste på marked. Den overvåger min computer 24/7 og fortæller mig hvis der er en virus på vej ind og om den skal slette den osv...

Har aldrig brugt andet end Kaspersky

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også sværget til MS, men der har lige været nogle tilfælde hos nogle bekendte hvor den ikke fangede noget malware og en virus :(

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

SERPNAME:

Jeg bruger KasperSky den absolut bedste på marked. Den overvåger min computer 24/7 og fortæller mig hvis der er en virus på vej ind og om den skal slette den osv...

Har aldrig brugt andet end Kaspersky

Den har jeg også haft kig på, men synes de andre få en anelse bedre score i test :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads S. Petersen:

Har også sværget til MS, men der har lige været nogle tilfælde hos nogle bekendte hvor den ikke fangede noget malware og en virus :(

Hej Mads.
Den oplevelse har jeg også haft hos kunder, der var ivrige efter at spare de få hundrede kroner om året i licens til et solidt antivirus program.
Jeg benytter selv ESET Smart Security, som ud over antivirus-beskyttelsen fra den ESET Antivirus 5, du nævner, også har software-firewall funktionalitet, antispam og antispyware.
Det spiller godt sammen med mit Outlook 2010 mailprogram og giver mig mulighed for at blackliste afsendere af usikre mails eller spammails.
Du kan selvfølgelig prøve programmet i en fuldt funktionsdygtig evalueringsversion.
Installationsprogrammet dertil kan du hente hos producenten her.
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Jeg benytter selv ESET Smart Security, som ud over antivirus-beskyttelsen fra den ESET Antivirus 5, du nævner, også har software-firewall funktionalitet, antispam og antispyware.

Ville du til hver en tid vælge den?

Hvis man holder den op imod BitDefender?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads S. Petersen:

SERPNAME:

Jeg bruger KasperSky den absolut bedste på marked. Den overvåger min computer 24/7 og fortæller mig hvis der er en virus på vej ind og om den skal slette den osv...

Har aldrig brugt andet end Kaspersky

Den har jeg også haft kig på, men synes de andre få en anelse bedre score i test :)

Glem testen, mig og den gamle har nu brugt kaspersky i 6 år, og vi har aldrig haft virus. Jeg er meget stor tilhænger af kaspersky, da man virkeligt får meget for pengene.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads S. Petersen:

John Nielsen:
Jeg benytter selv ESET Smart Security, som ud over antivirus-beskyttelsen fra den ESET Antivirus 5, du nævner, også har software-firewall funktionalitet, antispam og antispyware.

Ville du til hver en tid vælge den?

Hvis man holder den op imod BitDefender?

Ja, absolut.
ESET har flere "Advanced +" awards i retrospektive undersøgelser end nogen anden antivirus-leverandør hos det ansete test-institut av-comparatives.org

Kaspersky er dog også et glimrende produkt

ESET's antivirus og Smart Security er bare kendte for at trække minimalt på systemressourcer i computeren, når der skannes realtime.

Det sætter jeg pris på, da jeg gerne vil have flest mulige ressourcer fra computeren til mig selv. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

SERPNAME:
Glem testen,

Og hvilken version ville du så anbefale man brugte hvis valget skulle være KasperSky?

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)