Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit forum er spastisk lorte pis, Hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld den barnlige titel, men er snart ved at ødelægge noget. Jeg har sat mit forum op.
men jeg kan ikke engang logge ind. den siger først fejl, og så annden gang logger den en ind, men så når man "bevæger" sig så logger den af igen.

Mit forum er Simple Machines Forums. Og nu dropper jeg det..

Har i nogle erfaringer med andre forums i PHP.

Der må gerne være lidt mere dybde administration i forhold til SMF.
har kigget på phpBB. kan godt lide administrationen.
Men vil gerne have en hvor jeg kan lave CMS sider til, evt lidt alle Fusion. Fusion er bare for nemt at komme med sikkerhedsbrud på. plus der er alt for meget krims krams.

ved ikke om der er ekstra moduler til phpBB. Men nu vil jeg høre hvad i har af erfaringer før jeg sætter en ny op der ikke virker..

Mvh. Den meget utilfredse SMF bruger!.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan prøve et mix af Joomla og Fireboard Forum, men så hurtigt du lyder til at give op, giver jeg dig ikke mange chancer med open source produkter..
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
phpBB er et af de mest udbredte, nemt at finde ekstramoduler til, nemt at finde en million milliard forskellige skins etc.

Kig evt på phpBB plus ( mener jeg det hedder) det er nærmere et portal software hvor du også kan skrive nyheder artikler mm. samtidig med phpBB forummet er integreret.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-06-2007 21:39:55 Forfatter: Martin Tygsen phpBB er et af de mest udbredte, nemt at finde ekstramoduler til, nemt at finde en million milliard forskellige skins etc.

Kig evt på phpBB plus ( mener jeg det hedder) det er nærmere et portal software hvor du også kan skrive nyheder artikler mm. samtidig med phpBB forummet er integreret.


Også min idé men vil høre om der er nogen der har andre idéer



og mht til Joomla, Er det ikke heelt det jeg leder efter men tak.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Som tidligere nævnt her på amino så er www.opensourcecms.com et godt sted at starte hvis man vil teste de mange php opensourcesystemer der findes.

Her slipper man nemlig for at skulle installere dem.

Jeg tror ofte det er en smagssag hvad man er til, så det er noget du må gøre op med dig selv.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
www.lussumo.com - Vanilla Forum. Hvis du får det sat ordentligt op, så er det fantastisk nemt at installere moduler og skins til. Kan være lidt kræsen i forhold til serverindstillinger, men når det kører, så er det en drøm.

phpBB er jeg ikke meget for (selvom jeg af nød har valgt det til et forum, jeg kører). Årsagen er, at det er voldsomt besværligt at installere mods til. Det er råt og brutalt ved at tilføje tabeller til databasen og rette i source-filerne. Og det meste er lavet til standard-themes, som gør at du skal "konvertere", hvis du bruger et andet theme eller sprog end engelsk.

Der findes dog en "auto installer" til mods, men den fungerer i bedste fald meget ringe.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan anbefale phpbb2.
Du kan spørge videre på phpbb2.dk.

Lidt tålmodighed behøver du dog hvis du vil lege med opensource cms.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
phpbb2.de Plusverisionen

 

phpca.com Hvis du ville lave Classfiled adds Genialt program er netop nu ved at få lavet nogle ændringer og så Lanucher jeg noget sjovt for de unge

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)